تلاش میلان برای جذب آرون رمزی

تلاش میلان برای جذب آرون رمزی

سایت رسمی فوتبالی - باشگاه میلان ایتالیا قصد دارد آرون رمزی را نیز در کنار ایوان گازیدیس، مدیرعامل آرسنال، به خدمت بگیرند. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد فعلی رمزی در امارات در انتهای فصل به پایان می رسد و این بازیکن ولزی می تواند از ماه ژانویه مذاکرات خود با سایر باشگاه ها را آغاز کند. به گفته سان، میلان علاقه بسیاری دارد که به یک دهه حضور رمزی در شمال لندن خاتمه داده و او را برای تقویت خط میانی خود برای رقابت در کورس قهرمانی سری آ به خدمت بگیرند. رمزی از زمان پیوستن به آرسنال از کاردیف سیتی بازیکنی موثر برای این تیم بوده است. او در 333 بازی حضور داشته و 58 گل برای توپچی ها به ثمر رسانده است. اما با توجه به عدم توافق برای تمدید قرارداد - و البته با توجه به اینکه باشگاه نمیخواهد او را به رایگان از دست بدهد - انتقال به تیم ایتالیایی برای هر دو طرف منطقی به نظر می رسد. 

میلان علاقه بسیاری به جذب ایوان گازیدیس دارد

گازیدیس ممکن است نقش کلیدی این انتقال باشد چرا که تلاش های میلان برای جذب او نیز همچنان ادامه دارد. میلان گازیدیس را می خواهد تا بتواند باشگاه خود را در بیرون از زمین نیز بازسازی کند. روزنامه ایتالیایی گازتا دلو اسپرت مدعی شده که نهایی شدن این مذاکرات نزدیک است و گفته می شود میلان آماده است تا دستمزد مورد نظر گازیدیس را پرداخت کند. آرسنال نیز مشتاق است که گازیدیس را که بیش از یک دهه در این باشگاه بوده و اونای امری را به عنوان جانشین آرسن ونگر انتخاب کرده، در باشگاه خود حفظ کند.