تصمیم راشفورد برای حضور و ادامه رقابت در منچستریونایتد

تصمیم راشفورد برای حضور و ادامه رقابت در منچستریونایتد

سایت رسمی فوتبالی - مارکوس راشفورد، ستاره منچستریونایتد، قصد ندارد از رویای خود برای حضور در منچستریونایتد دست بکشد. 

به گزارش فوتبالی، عملکرد مهاجم تیم ملی انگلیس در دیدار برابر اسپانیا در چارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا و دیدار دوستانه برابر سوییس باعث شد تا بار دیگر نگاه ها معطوف این بازیکن شود. نمایش درخشان او این سوال را ایجاد کرد که چرا سرمربی منچستریونایتد او را نیمکت نشین کرده است. خوزه مورینیو تعداد دفعات کمی از مارکوس راشفورد در پست تخصصی که حضور در نوک حمله است، استفاده کرده است. بازیکنان قدیمی و مفسران زیادی به صورت مستقیم و غیرمستقیم به این بازیکن 20 ساله گفته اند که باید برای پیشرفت فوتبال خود از منچستریونایتد جدا شود. سرمربی سابق لیورپول، فیل تامپسون، به اسکای اسپرت گفته بود بر این باور است که مورینیو به راشفورد اعتماد ندارد. 

مورینیو به راشفورد اعتماد ندارد

اما سان ادعا کرده که محصول آکادمی یونایتد قصد دارد برای اثبات ارزش خود در ترکیب ثابت این تیم رقابت کند. یک منبع در باشگاه یونایتد اعلام کرد: " مارکوس باشگاه را دوست دارد و نمی خواهد از این جا برود اما می خواهد در نقش مهاجم یا حداقل به عنوان شماره 10 تیم به میدان برود. او برای اثبات خود دست از رقابت نکشیده و تسلیم نمی شود اما می داند که شاید مجبور شود به زودی تصمیمی برزگ بگیرد. "

راشفورد در حالی به تعطیلات بازی های ملی رفت که می دانست در برگشت در ترکیب تیم جایی نخواهد داشت. او پس از دریافت کارت قرمز برابر برنلی از 3 بازی بعدی لیگ برتر محروم شد.