ماکلله: مورینیو از کار با نسل جدید بازیکنان خسته است

ماکلله: مورینیو از کار با نسل جدید بازیکنان خسته است

سایت رسمی فوتبالی - کلود ماکلله، یکی از بهترین هافبک های جهان، معتقد است که خوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، از کار با نسل جدید فوق ستاره های فوتبال خسته است. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن سابق تیم ملی فرانسه یکی از کلیدی ترین بازیکنان سال اول حضور مورینیو در چلسی بود که توانست 14 سال پیش در نمایشی طوفانی قهرمان لیگ برتر شود. ماکلله به آبی پوشان لندنی کمک کرد که پس از آن به قهرمانی های متوالی دست پیدا کنند. ستاره سابق رئال مادرید بر این باور است که مورینیو همچنان یکی از بهترین مربیان دنیاست. اما شاید شرایط باعث شده او کمی خسته شود. 

ماکلله از بازیکنان کلیدی دوره اول حضور مورینیو در منچستریونایتد بود

ماکلله در آستانه دیدار منچستریونایتد و واتفورد به سان گفت: " با خوزه چیزهای زیادی یاد گرفتم. اما در چلسی او بازیکنانی مانند من، جان تری و فرانک لمپارد داشت. حالا شرایط متفاوت شده است. این نسل مانند قبلی ها نیستند. این او را خسته کرده است. او با نسل های متوالی از بازیکنان کار کرده است. هریک از آنها با دیگری متفاوت هستند و شاید او دلش برای نسل های پیشین تنگ شده است. اما همچنان سخت کار می کند. "

یونایتد قصد دارد پس از دو شکست متوالی حالا با پیروزی برابر واتفورد به دو پیروزی متوالی پس از بازی برابر برنلی دست یابد. مورینیو در دیدار روز شنبه مارکوس راشفورد را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.