جشن تولد سه سالگی متئو، پسر لیونل مسی

جشن تولد سه سالگی متئو، پسر لیونل مسی

سایت رسمی فوتبالی- روز سه شنبه در منزل لیونل مسی و همسرش آنتونلا روکوزو یک جشن برپا بود. جشن تولد متئو، پسر دوم این زوج آرژانتینی که سومین تولدش را جشن گرفتند. 

در جشن تولد متئو، اعضای خانواده و دوستان لئو و همسرش شرکت داشتند.

به همین بهانه آنتونلا با انتشار تصویری از متئو در صفحه رسمی اش در اینستاگرام نوشت:« تولدت مبارک عشق من! امیدوارم همیشه خوشحال باشی. دوستت داریم.»

او همچنین در استوری اینستاگرامش تصویری از یک عدد 3 بزرگ را منتشر کرد و نوشت:« بچه ام سه ساله شد.»

مسی و همسرش آنتونلا سه فرزند دارند. پسر بزرگشان، تیاگو در سال 2012 متولد شد؛ پسر دومشان متئو متولد 11 سپتامبر سال 2015 میلادی است و چیرو سومین وکوچکترین عضو خانواده مسی چند ماه پیش به دنیا آمد.

لیونل مسی اخیرا در صحبت هایی اعلام کرده بود که شخصیت تیاگو و متئو کاملا با هم متفاوت است و متئو را پسر بازیگوش و پرانرژی خانه لقب داده بود و تیاگو را پسری آرام و خوب خوانده بود.

این روزها و در وقفه ایجاد شده برای برگزاری بازی های ملی، بازی های باشگاهی تعطیل است و با توجه به اینکه لیونل مسی فعلا از تیم ملی کشورش جدا شده، چند روزی در کنار اعضای خانواده به استراحت می پردازد. هنوز تصمیم مسی مبنی بر به تن کردن دوباره پیراهن تیم ملی آرژانتین مشخص نیست و این لئو است که باید تصمیم بگیرد که آیا دوباره برای تیم ملی کشورش به میدان خواهد رفت و یا اینکه برای همیشه با فوتبال ملی خداحافظی خواهد کرد. دلیل اصلی تصمیم مسی مبنی بر حضور نداشتن دراردوی تیم ملی آرژآنتین سیل انتقاداتی است که بعد از نمایش ضعیف آلبی سلسته در جام جهانی روانه او شده بود. خیلی ها براین باورند که مسی به پیراهن آرژانتین عرقی ندارد وبا جان و دل و آنطور که برای بارسلونا بازی می کند، برای تیم ملی کشورش نمی کوشد.