پرسپولیس 2 - 1 نساجی / پیروزی مقابل نساجی پیش درآمد بازی الدوحیل

پرسپولیس 2 - 1 نساجی / پیروزی مقابل نساجی پیش درآمد بازی الدوحیل

وبسایت رسمی فوتبالی- پس از سالها انتظار در استادیوم آزادی تهران نبردی کلاسیک و تماشایی برگزار شد. نساجی مازندران برای اولین بار  در تاریخ بازهای لیگ برتری خود مقابل پرسپولیس  قرار گرفت؛ پیکاری که سرمربی کروات سرخ‌ها ترکیب خود را بدون حضور دو بازیکن ملی‌پوش چید و در سوی دیگر نیز جواد نکونام آماده ترین نفراتش را راهی میدان کرد.

برانکو برای این پیکار به رادوشوویچ در درون دروزاه تیمش اعتماد کرد و خط دفاعی تیمش نیز با بهترین ترکیب موجود آرایش یافت. دو هافبک دفاعی سرخ ها در این بازی نورالهی و کامیابی نیا بودند و 4 عنصر تهاجمی یعنی سیامک نعمتی، امید عالیشاه، منشا و علیپور ، بازیکنان خط جلوی پرسپولیس در این پیکار را تشکیل دادند. ضمن اینکه بشار رسن با آسیب دیدگی مختصری که در پیکار دوستانه تیم ملی کشورش نصیبش شد حتی در لیست ذخیره های پرسپولیس قرار نداشت.

اما در سوی دیگر میدان کاپیتان اسبق تیم ملی ترکیب تیمش را مانند هفته های گذشته چید.  محمدامین رضایی درون دروازه نساجی قرار گرفت تا حامد لک در دومین بازی پیاپی بر روی نیمکت قرار گیرد.
حامد شیری و جورجی گولیسیانی زوج خط دفاعی این تیم را تشکیل دادند، فرشاد فرجی به عنوان مدافع راست و حمیدرضا دیوسالار هم به عنوان مدافع چپ در ترکیب نساج‌ها ایفای نقش کردند.

یک خط جلوتر محمد آبشک و احمد عبدالله‌زاده به عنوان دو هافبک دفاعی بازی کردند و سجاد آشوری و علی شجاعی هم به وینگر چپ و راست و علی اصغر عاشوری هم به عنوان هافبک طراح، پشت مهاجم تیم یعنی محمد عباس‌زاده بازی کردند.

ورزشگاه آزادی تهران، چهارشنبه 21 شهریور ماه 1397 ، ساعت 20:30

پیکار عقب افتاده از هفته ششم لیگ برتر موسوم به خلیج فارس

داور: رضا کرمانشاهی 

کمک داورها:  سعید قاسمی، حسن یوسفی و سعید رحیمی مقدم (داور چهارم)

ناظر داوری: فریدون اصفهانیان

کارت زرد:

 کمال کامیابی نیا دقیقه 43 از پرسپولیس

محمد آبشک دقیقه 43 از نساجی

علی شجاعی دقیقه 45 از نساجی

کارت قرمز: 

علی شجاعی دقیقه 61 از نساجی

ترکیب پرسپولیس:

بوژیدار رادوشوویچ، حسین ماهینی ( شایان مصلح دقیقه 84) ، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی ( حمیدرضا طاهرخانی دقیقه 69) ، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، گادوین منشا و علی علیپور ( آدام همتی دقیقه 82)

ترکیب نساجی:

امین رضایی، حمیدرضا دیوسالار، حامد شیری، گولسیانی، فرشاد فرجی، محمد آبشک، احمد عبداله زاده، سجاد آشوری ( امید سینگ دقیقه 74) ، علی اصغر عاشوری، علی شجاعی و محمد عباس زاده ( محمد مهدی نظری دقیقه 67 )

گل ها:

دقیقه 50 گل برای پرسپولیس: ارسال زیبا و دقیق حسین ماهینی از جناح چپ نساجی روی سر علی علیپور نشست تا این بازیکن با چرخش سر و ضربه سری دقیق دروازه نساجی را باز کند.

دقیقه 70 برای پرسپولیس: طاهرخانی بازیکن تازه وارد پرسپولیس توپ را در کنار خط اوت از دست داد . اما نعمتی توپ را قاپید و  در حرکتی دیدنی پا به توپ به محوطه جریمه آمد . ارسال محکم سیامک با برخورد به پای شیری مدافع نساجی درون دروازه میهمان جای گرفت.

دقیقه 94 برای نساجی: در دقایق پایانی بارها دو تیم روی دروازه های یکدیگر صاحب موقعیت شدند تا اینکه در یکی از این ضدحمله ها نساجی صاحب ضربه پنالتی شد. برانکو نسبت به این ضربه به شدت معترض بود اما ضربه پنالتی را بازیکن گرجستانی نساجی وارد دروازه رادوشوویچ کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۵: اولین خطر جدی را بر خلاف انتظار تیم میهمان خلق کرد. ارسال سجاد آشوری از سمت راست محوطه جریمه پرسپولیس به کاپیتان نساجی رسید تا محمد عباس زاده موقعیت تک به تک را به رادوشوویچ ببازد. ضربه این بازیکن با برخورد به رادو به خارج رفت تا اولین شوک بازی به میزبان وارد شود.

دقیقه ۲۴: تماشاگران چراغ های تلفن همراهشان را روشن کردند و ایستاده به تشویق زنده یاد هادی نوروزی پرداختند.

دقیقه ۳۰: بهترین فرصت پرسپولیس برای زدن گل از دست رفت! ارسال دقیق از سمت راست روی پای علیپور نشست اما ضربه این بازیکن پس از برخورد به دیرک افقی راهی اوت شد.

دقیقه 42: ضربه ایستگاهی را احمد نورالهی به زیبایی نواخت تا در ادامه ضربه سر شجاع خلیل زاده با فاصله کمی از کنار دیرک عمودی راهی خارج شود.

دقیقه 61: تکل محکم شجاعی روی پای کامیابی نیا باعث دردسر تیم میزبان شد. کرمانشاهی داور میدان شجاعی را اخراج کرد و پس از آن با ورود مربیان نساجی به درون زمین، درگیری های لفظی زیادی مابین نفرات داخل زمین شکل گرفت.

دقیقه 87: فرار حمید طاهرخانی در ضدحمله و پاس او برای نعمتی پشت محوطه جریمه با ضربه این بازیکن راهی به دروازه نیافت و راهی اوت شد.