خواهر واران در مسیر کسب عنوان دختر شایسته فرانسه

خواهر واران در مسیر کسب عنوان دختر شایسته فرانسه

سایت رسمی فوتبالی-  رافائل واران تنها عضو خانواده اش در مسیر دستیابی به شهرت و موفقیت نیست. بعد از قهرمانی های متعدد با رئال مادرید و فتح جام های مختلف قهرمانی با پیراهن کهکشانی ها ، رافا واران چندی پیش طعم شیرین قهرمانی در جام جهانی 2018 روسیه با پیراهن تیم ملی فرانسه را نیز چشید.

اما او حالا تنها عضو سرشناس خانواده اش نیست و اخیرا نوبت به خواهر کوچکتر رافا واران رسیده که بار دیگر نام خانوادگی شان را بر سر زبان ها بیندازد. آنابل واران، خواهر 19 ساله رافا واران این روزها در دنیای زیبایی و مد مشغول است. او حالا به عنوان Miss Dunkerque دست یافته و بدین ترتیب به یک گام دیگر به مرحله پایانی مسابقه Miss France  (دختر شایسته فرانسه) نزدیک تر شده است. در حال حاضر آنابل 19 ساله به عنوان کاندیدای منطقه اش معرفی شده و در روز 13 اکتبر به عنوان Miss Hauts-de-France، در فاز بعدی این مسابقه شرکت خواهد کرد و درصورت موفقیت در این مرحله که مرحله منطقه ای است، به فاز نهایی این تورنمنت که انتخاب زیباترین دختر،یعنی دختر شایسته فرانسه است راه خواهد یافت؛ مسابقه ای که روز 15 دسامبر برگزار خواهد شد.

آنابل واران دانشجوی حقوق است و در دنیای ورزش هم به صورت حرفه ای بسکتبال بازی می کند.  او در بخشی از این مراسم که به سخنرانی شرکت کنندگان اختصاص داشت، در مورد تبعیض نژادی سخنرانی کرد و صحبت های تاثیرگذاری را بر زبان آورد. آنابل واران در بخشی از صحبت هایش گفت:« من بارها قربانی خشونت کلامی و فیزیکی شده ام که این خشونتی نژادپرستانه بود. اگر من به عنوان دختر شایسته فرانسه برگزیده شوم، به تلاش هایم در راستای مبارزه با نژادپرستی ادامه خواهم داد و حتی فراتر از این خواهم رفت و برای نبرد با هر نوع تبعیض تلاش خواهم کرد.»