زمان درخشش آسنسیو فرا رسید

زمان درخشش آسنسیو فرا رسید

سایت رسمی فوتبالی - زمان سازگاری و رشد به پایان رسیده و به نظر می رسد سال 2018، سال درخشش مارکو آسنسیو باشد، بازیکنی که حالا به یار ثابت رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا تبدیل شده است. 

به گزارش فوتبالی، او در بازی سه شنبه شب به معنای واقعی کلمه کرواسی را تحقیر کرد و در یک بازی فراموش نشدنی بهترین بازیکن زمین بود. آسنسیو گلی بسیار زیبا به ثمر رساند، کالینیچ را در موقعیتی قرار داد که چاره ای جز گل به خودی نداشت و 3 پاس گل نیز ارسال کرد. لوییس انریکه پس از زمان کوتاهی که در بازی برابر انگلیس در اختیار آسنسیو قرار داد، در این بازی شانس حضور در ترکیب اصلی را در اختیار او گذاشت و مارکو از این فرصت نهایت استفاده را کرد. او در کنار سائول نیگز و رودریگو بخشی از چهره جدید تیم ملی اسپانیا است. 

آسنسیو در مادرید نیز جانشین بالقوه کریستیانو رونالدو به شمار می رود. او جانشینی منطقی برای ستاره برنابئوست و حالا بستگی به او دارد که نشان دهد که می تواند در بازی های بزرگ نقش رهبر تیم را ایفا کند. او باید همین حالا این موضوع را ثابت کند. خولن لوپتگی با وجود داشتن بازیکنانی چون لوکاس وازکر، آسنسیو را در ترکیب ثابت خود و در مثلث تهاجمی رئال مادرید قرار داده است و فرصت داشتن یک هافبک دیگر را نیز با این انتخاب از خود گرفته است. 

در بازی های اخیر او از روی نیمکت به میانه زمین بازی منتقل شده و گل های مهمی نیز زده است اما حالا زمان آن فرا رسیده که آسنسیو به این روند درخشان تدوام ببخشد و توانایی های خود را به همگان نشان دهد.