تماس بواتنگ با مورینیو برای رد پیشنهاد منچستریونایتد

تماس بواتنگ با مورینیو برای رد پیشنهاد منچستریونایتد

سایت رسمی فوتبالی - جروم بواتنگ مدعی شد که شخصا با خوزه مورینیو تماس گرفته تا به سرمربی منچستریونایتد اطلاع دهد که این فصل به اولدترافورد نخواهد رفت. 

به گزارش فوتبالی، مورینیو قصد داشت که دفاع وسط خوب را به تیم خود اضافه کند و بواتنگ در کنار هری مگوایر و توبی آلدرویرلد یکی از افراد اصلی فهرست بازیکنان مورد نظر منچستریونایتد بود. هری مگوایر نیز در ابتدای هفته گذشته قرارداد خود را به مدت 5 سال با لسترسیتی تمدید کرد. بواتنگ با پاری سن ژرمن نیز مذاکراتی را انجام داد تا احتمال حضورش در لیگ فرانسه نیز وجود داشته باشد اما این بازیکن 30 ساله تصمیم گرفت در بایرن مونیخ بماند. بازیکن تیم ملی آلمان تایید کرد که میل نداشت قهرمان آلمان را برای پیوستن به تیمی ترک کند که همه چیزش سر جای خود نیست. 

بواتنگ به بیلد گفت: " من پیشنهاداتی از پی اس جی و منچستریونایتد داشتم. من نمی خواستم فقط از بایرن بروم بلکه می خواستم یک چالش جدید را تجربه کنم. احساس خوبی در بایرن دارم. این تیم یکی از بزرگترین باشگاه های دنیاست. با خوزه مورینیو تماس گرفتم. به او گفتم که علاقه او باعث افتخار من است و از او برای تلاشی که برای خرید من انجام داد، تشکر کردم. به خوزه توضیح دادم که ترک بایرن سخت است و اگر بخواهم چنین کاری انجام دهم، همه چیز باید سر جای خود باشد تا این باشگاه سطح بالا را ترک کنم. "