لوییس انریکه: بازیکنانم جایی برای انتقاد نگذاشتند

لوییس انریکه: بازیکنانم جایی برای انتقاد نگذاشتند

سایت رسمی فوتبالی - پیروزی 6 - 0 اسپانیا برابر نایب قهرمانی جام جهانی باعث رضایت خاطر لوییس انریکه شد که تایید کرد یافتن دلیلی برای انتقاد از بازیکنانش کار سختی است. 

به گزارش فوتبالی، اسپانیا که پیش از این انگلیس را شکست داده بود در صدر گروه قرار گرفت و حالا برای صعود به مرحله بعد به عنوان تیم اول گروه تنها به 2 امتیاز احتیاج دارد. 

انریکه در کنفرانس پس از بازی گفت: " رفتار بازیکنان بسیار خوب بوده است. انتقاد از چیزی در چنین بازی با این سطح بالا از عملکرد بازیکنان کار سختی است. هیچ چیزی نمانده که من مخالفش باشم. تقریبا تمام چیزهایی که دوست داشتم را در زمین دیدم. "

سرمربی سابق بارسلونا همچنین اظهار داشت که آخرین بازی حریف آنها، کرواسی، در فینال جام جهانی بوده و این باعث می شود که اتفاقات رخ داده در بازی شب گذشته برابر آنها تاثیرگذارتر باشد. او اضافه کرد: " پیروزی برابر تیمی مانند کرواسی بسیار سخت است. آنها می توانستند گلزنی کنند اما ما بسیار بهتر بودیم. "

لوییس انریکه معتقد است که هیچ چیز قطعی نیست و باید برای کسب 3 امتیاز در بازی بعدی به میدان رفت. انریکه در ادامه گفت: " ما باید در دیدار برگشت انگلیس و کرواسی پیروز شویم. ما در مسیر درست قرار داریم اما هنوز به هدف نرسیدیم و باید به تلاش های خود ادامه دهیم. "