جیمی کرگر: راشفورد باید از منچستریونایتد جدا شود

جیمی کرگر: راشفورد باید از منچستریونایتد جدا شود

سایت رسمی فوتبالی - جیمی کرگر، اسطوره لیورپول، معتقد است که مارکوس راشفورد باید برای پیشرفت و استفاده از استعداد خود اولدترافورد را ترک کند.

به گزارش فوتبالی، کرگر بر این باور است که این بازیکن تیم ملی انگلیس نمی تواند در ترکیب منتخب خوزه مورینیو جای روملو لوکاکو را بگیرد. راشفورد 20 ساله از زمان حضور مورینیو به جای لوییس فن خال در سال 2016 نتوانسته به صورت دائم در ترکیب ثابت منچستریونایتد حضور داشته باشد. روملو لوکاکو به او ترجیح داده شده و کرگر باور دارد که راشفورد باید از سرنوشت بازیکن سابق اورتون درس بگیرد. 

با وجود لوکاکو زمانی برای بازی به راشفورد نمی رسد

کرگر در گفتگو با اسکای اسپرت و در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن آکادمی منچستریونایتد باید این تیم را ترک کند، گفت: " بله من اینطور فکر می کنم. برای حضور در ترکیب منچستریونایتد باید کلاس جهانی داشته باشید. راشفورد هنوز به این سطح نرسیده است. شاید در 23 یا 24 سالگی برای این کار آماده باشد. بنابراین او باید جدا شود تا بعدا بتواند به ترکیب ثابت تیم بازگردد. این مشکلی است که او و بسیاری از مهاجمان جوان در باشگاه بزرگ دارند. به لوکاکو نگاه کنید. فکر نمی کنم هرگز بتوانید تا زمان حضور لوکاکو در این تیم جانشین او شود. اما لوکاکو در چلسی را به یاد داشته باشید. او مجبور شد به اورتون برود. پس از آن یک فصل بهترین گلزن اورتون در لیگ برتر شد و راهش را برای ورود به منچستریونایتد باز کرد. شاید اورتون انتخاب درستی باشد، مانند کاری که لوکاکو انجام داد. در این تیم شما اطمینان دارید که هر هفته به میدان می روید و در نوک خط حمله حضور دارید. می دانید که حتی اگر در چند بازی گلزنی هم نکنید باز هم هفته بعد در ترکیب اصلی قرار دارید. فکر می کنم این مشکلی است که او در منچستریونایتد دارد. فکر می کنم فصل گذشته مورینیو از او راضی نبود و روملو لوکاکو بار دیگر به ترکیب ثابت بازگشت. این مشکلی است که همیشه وجود دارد. "

راشفورد به دلیل کارت قرمزی که در بازی برابر برنلی دریافت کرد، از بازی روز شنبه منچستریونایتد برابر واتفورد محروم است. او تک گل انگلیس در بازی شب گذشته برابر سوییس را به ثمر رساند تا به روند باخت های متوالی این تیم پایان دهد.