غیبت بازیکنان 132 میلیون پوندی چلسی در ترکیب اسپانیا

غیبت بازیکنان 132 میلیون پوندی چلسی در ترکیب اسپانیا

سایت رسمی فوتبالی - دو بازیکن گرانقیمت چلسی، کپا آریزابالاگا و آلوارو موراتا، در ترکیب تیم ملی اسپانیا در بازی های لیگ ملت های اروپا غایت بودند. 

به گزارش فوتبالی، چلسی در مجموع برای این کپا و موراتا مبلغی معادل 132 میلیون پوند پرداخت کرده است. دو بازیکن چلسی توسط لوییس انریکه برای حضور در اردوی تیم ملی اسپانیا انتخاب شدند. اما هیچ یکی از این دو نفر در دو بازی اسپانیا برابر اسپانیا و کرواسی به میدان نرفت. آنها شنبه شب با نتیجه 2 - 1 انگلیس را شکست دادند و شب گذشته با 6 گل از سد کرواسی گذشتند. آنها به طور کامل کنترل بازی را در اختیار داشتند و موفق شدند در نیمه اول با 3 گل از نایب قهرمان جهان پیش بیفتند. اما کپا و موراتا فرصتی برای نمایش توانایی های خود در تیم انریکه پیدا نکردند. این اتفاق شاید برای تعدادی شگفت انگیز باشد اما به نظر می رسد که انریکه قصد دارد پس از نمایش ناامید کننده در جام جهانی، تیم خود را تغییر دهد. 

موراتا حالا از نوامبر 2017 هرگز در ترکیب ثابت تیم ملی کشورش به میدان نرفته و پس از نمایش ناامید کننده ای که در چلسی نشان داد حتی در فهرست انتخابی حاضر در جام جهانی نیز حضور نداشت. او سال گذشته با قراردادی 60 میلیون پوندی به لندن رفت اما الیویه ژیرو موفق شد عملکرد بسیار بهتری داشته باشد و جانشین او شود. کپا نیز پس از جدایی کورتوا به عنوان جانشین داوید دخیا در تیم ملی اسپانیا با قراردادی به ارزش 72 میلیون پوند به چلسی رفت. هرچند دخیا در منچستریونایتد عملکرد خوبی دارد و به نظر نمی رسد که به زودی شماره 1 تیم ملی اسپانیا را از دست بدهد. چلسی می تواند موراتا و کپا را در بازی روز شنبه خود برابر کاردیف سیتی در اختیار داشته باشد. 

انریکه پس از بازی برابر کرواسی درباره تیم خود گفت: " موضوع مورد علاقه من در 10 روزی که کنار بازیکنانم گذراندم، رفتار و شخصیت آنها بود. به راحتی در چند جلسه درباره کاری که در حال انجامش بودیم صحبت می کردیم. بازی با کرواسی شبی خاص بود که ما حتی تصورش را نداشتیم. این به ما انرژی می دهد تا در بازی های دیگر هم همینطور ظاهر شویم. "