ستاره بایرن در لیست خرید زیدان برای یونایتد

ستاره بایرن در لیست خرید زیدان برای یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای ادامه حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت منچستریونایتد مطلوب نیست و هر روز اخباری در مورد احتمال جدایی او و حتی جانشینی وی نیز شنیده می شود.

زین الدین زیدان، سرمربی موفق و سابق رئال مادرید گزینه اصلی جانشینی مورینیو است و حتی لیست خرید او برای احیای منچستریونایتد نیز چند روز قبل توسط نشریه میرر منتشر شد و حالا دیلی میل، از تیاگو آلکانتارا هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ به عنوان جدی ترین نامزد انتقال به اولدترافورد نام برده است. زیدان علاقه زیادی به سبک بازی تیاگو دارد و اگر در رئال مادرید باقی می ماند نیز قصد داشت در تابستان امسال برای خرید او اقدام کند.

البته اگر یونایتد خواهان جذب تیاگو باشد، برای نهایی کردن این انتقال کار بسیار دشواری خواهد داشت زیرا این هافبک بازیساز در فصل جدید و همچنین بازی هفته قبل اسپانیا برابر انگلیس عملکرد بسیار خوبی داشته و بایرن به راحتی اجازه جدایی او را صادر نخواهد کرد.

همچنین منچسترسیتی، رئال مادرید و بارسلونا دیگر مشتریان پر و پا قرص جذب تیاگو هستند و در صورت تمایل این هافبک اسپانیایی به جدایی از بایرن، رقابت برای خرید او بسیار دشوار خواهد بود.