عکس/ کمک کردن اینیستا و پودولسکی به زلزله‌زدگان هوکایدو

عکس/ کمک کردن اینیستا و پودولسکی به زلزله‌زدگان هوکایدو

سایت رسمی فوتبالی - آندرس اینیستا و لوکاس پودولسکی برای جمع آوری کمک برای قربانیان زلزله هوکایدو ژاپن به هم تیمی های خود در باشگاه ویسل کوبه پیوستند. 

به گزارش فوتبالی، اینیستا تابستان امسال از بارسلونا جدا شد و به این تیم ژاپنی پیوست. و حالا باشگاه جدید او در حال جمع آوری کمک برای آسیب دیدگان زلزله 6.7 ریشتری پنج شنبه گذشته است. تعداد کشته شدگان این زمین لرزه به 44 نفر رسیده است. بیش از 660 نفر زخمی شدند و دو نفر مفقودالاثر هستند. در مجموع 2544 نفر با تخریب خانه های خود بر اثر زمین لرزه آواره شدند و در مراکز حمایتی نگهداری می شوند. 

اینیستا برای کمک به زلزله زدگان ژاپنی به هم تیمی های خود پیوست

برای کمک به آوارگان، مصدومان یا کسانی که عزیزان خود را از دست داده اند، ستاره های تیم فوتبال ویسل کوبه برای جمع آوری کمک ها گرد هم آمدند. تصاویر نشان می دهد که هافبک سابق بارسلونا، آندرس اینیستا، در حال صحبت با کودکان یک جعبه را نیز در دست دارد که باید برای کسانی که نیاز دارند، پر شود. ستاره سابق آرسنال و بایرن مونیخ، لوکاس پودولسکی، نیز در میان بازیکنان باشگاه ژاپنی دیده می شود.

ویسل در حال حاضر در رده هفتم لیگ جی وان قرار دارد. آنها تا اینجای فصل 25 بازی انجام داده اند و به انتهای فصل نزدیک هستند.