تصمیم عجیب ناپولی: بازی‌های خانگی 262 کیلومتر دورتر برگزار می‌شود!

تصمیم عجیب ناپولی: بازی‌های خانگی 262 کیلومتر دورتر برگزار می‌شود!

سایت رسمی فوتبالی - آئورلیو ده لائورنتیس، مدیر باشگاه ناپولی اعلام کرد که بازیهای خانگی این تیم در چمپیونزلیگ قرار است که با 262 کیلومتر فاصله نسبت به این شهر و در منطقه باری برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، مدیر ناپولی اعتقاد دارد که شرایط استادیوم باشگاه سن پائولو که محل برگزاری بازیهای خانگی ناپولی است خوب نیست و به همین خاطر در نظر دارد که بازیهای خانگی این تیم ایتالیایی در چمپیونزلیگ در استادیوم سن نیکولا یکی از میزبان های جام جهانی 1990 برگزار شود. این استادیوم با ماشین سه ساعت تا ناپولی فاصله دارد اما ده لائورنتیس اعلام کرده که هزینه سفر بازینان پرداخته خواهد شد.

ناپولی باید در روز سوم اکتبر میزبان لیورپول باشد اما هنوز محل برگزاری این بازی مشخص نیست. ده لائورنتیس که مالکیت باشگاه باری را هم در اختیار دارد گفت:" استادیوم ناپولی یک کابوس است. آن قدر استادیوم بدی است که شرایط ناپولی را در سطح بین المللی محدود خواهد کرد.دو سال زمان می برد اما می خواهم استادیوم جدیدی بسازم و هیچ کس نمی تواند جلوی کارم بگیرد. من این گونه جنجال ها را پایان می بخشم. وقتی من پول لازم را برای ساخت یک استادیوم جدید داشته باشم این پروژه آغاز می شوم. از یوفا پرسیدم که آیا امکان برگزاری بازیهای چمپیونزلیگ در ورزشگاه سن نیکولا در باری وجود دارد یا نه. آماده ام تا هزینه حمل و نقل هواداران ناپولی را متقل شوم."

ناپولی در این فصل در چمپیونزلیگ باید در خانه اش مقابل پاریسن ژرمن و ستاره سرخ بلگراد نیز بازی کند.