زازا: ایتالیا نیاز به گلزنی دارد

زازا: ایتالیا نیاز به گلزنی دارد

سایت رسمی فوتبالی - سیمونه زازا پس از شکست 1 - 0 برابر پرتغال تایید کرد که ایتالیا احتیاج شدیدی به گلزنی دارد اما تاکید کرد که زمان های بسیاری بازی در اختیار ایتالیا بود. 

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایتالیا پس از تساوی 1 - 1 برابر لهستان در چارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا، شب گذشته با یک گل از پرتغال شکست خورد. 

مهاجم تورینو به ری اسپرت گفت: " فکر می کنم در آخر بازی راه ترین موضوع قابل درک نیاز ما به گلزنی است. پرتغال قهرمان اروپاست با این حال زمان های بسیاری بازی در اختیار ما بود اما اگر نتوانید گلزنی کنید بعید است که بتوانید پیروز بازی باشید یا حتی کار را به تساوی بکشانید. "

چیرو ایموبیله شب گذشته به عنوان کسی که بیشترین بازی ملی را در  تیم داشت بازوبند کاپیتانی ایتالیا را به بازو بست و این در حالی بود که این بازیکن با احتساب بازی شب گذشته تنها 33 بازی ملی در کارنامه خود دارد.

زازا اظهار داشت: " وقتی بازیکنی از هر رده سنی وارد تیم ملی ایتالیا می شود تمام تلاش خود را می کند تا شایستگی پوشیدن این پیراهن را داشته باشد. حس قوی مسئولیت پذیری به همراه پوشیدن این پیراهن به ما دست می دهد. ما بازیکنان جوان بسیاری داریم و در فاز کسب تجربه هستیم. ترکیب شب گذشته نسب به تساوی برابر لهستان 9 تغییر داشت. ما باید به تمام صحبت های سرمربی گوش دهیم و تلاش کنیم که به سرعت دوباره روی پای خودمان بایستیم. "

ایتالیا با سیستم 2 - 4 - 4 بازی را آغاز کرد و پس از آن در نیمه دوم از سیستم 3 - 3 - 4 استفاده کرد که همان روش مورد استفاده در بازی برابر لهستان بود. 

زازا اضافه کرد: " من در والنسیا با سیستم 2 - 4 - 4 بازی می کردم و در سوسولو نیز با ترکیب 3 - 3 - 4 به زمین می رفتم. در کل برایم اهمیتی ندارد که با چه سیستمی بازی می کنیم، فقط در بعضی سیستم ها باید بیشتر حریف را با کارهای غیر معمول آزار داد. "

زازا در پاسخ به این سوال که آیا توانسته با ناراحتی پس از خراب کردن پنالتی خود برابر آلمان در یورو 2016 کنار بیاید، گفت: " این رسانه ها هستند که مدام این اتفاق را یادآوری می کنند. این یک حادثه بود که بسیار من را آزار داد اما به من کمک هم کرد که رشد کنم. من آزارها را پشت سر گذاشتم. پیراهن ایتالیا هنوز مانند یک رویاست و تمام این اتفاقات گذرا هستند. "