سیدمجید؛ جانشین آخرین گلزن ایران در تاشکند

سیدمجید؛ جانشین آخرین گلزن ایران در تاشکند

به گزارش "ورزش سه"، مجید حسینی مدافع سابق استقلال و این روزهای ترابزون اسپور امشب در حالی یکی از مدافعان و ستون های تدافعی اصلی تیم ملی خواهد بود که به عنوان جانشین سیدجلال حسینی نگاه های سنگینی روی خود حس می کند.


حسینی 22 ساله بعد از پیوستن به جرگه لژیونرهای فوتبال ایران و نمایش فوق العاده برای "بوردو-ماوی ها" در سوپرلیگ ترکیه بار دیگر به تیم ملی بازگشت تا راهی که از جام جهانی استارت زد را در بازی های تدارکاتی پیش از جام ملت های آسیا ادامه بدهد و یکی از ستون های اصلی دفاعی کارلوس کی روش باقی بماند.


حسینی امشب در تاشکند به عنوان جانشین بازیکنی به میدان خواهد رفت که زننده تک گل پیروزی بخش رویارویی های دو تیم در این شهر لقب گرفت. سیدجلال حسینی دو سال پیش در بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه با تک گل خود سه امتیاز ارزشمند به حساب شاگردان کی روش واریز کرد تا این برد تیم ملی را در مسیر صعود قرار دهد.


زوج مجید حسینی در کنار مرتضی پورعلی گنجی در دو دیدار سنگین برابر اسپانیا و پرتغال در جام جهانی نمایشی فوق العاده داشت که همین عملکرد نوید درخشش بیشتر حسینی همین طور پورعلی گنجی در جام ملت های آسیا 2019 را داد به خصوص که حالا هر دو بازیکن در فوتبال اروپا شاغل هستند.