فرناندو سانتوس: سرعت ما، برای ایتالیایی ها مشکل ساز شد

فرناندو سانتوس: سرعت ما، برای ایتالیایی ها مشکل ساز شد

سایت رسمی فوتبالی- فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال در پایان بازی تیمش مقابل ایتالیا از سری رقابت های لیگ ملت های اروپا در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که سرعت تیمش، فاکتور اصلی موفقیت آنها مقابل آتزوری بوده است.

تیم ملی پرتغال در اولین بازی اش از رقابت های لیگ ملت های اروپا موفق شد تا در لیسبون 0-1 از سد ایتالیا عبور کند. در پایان این مسابقه آقای سانتوس در کنفرانس خبری اش گفت:« این بازی همان قدر که فکر می کردم، سخت بود. من از کیفیت تیم ایتالیا و تیم خودمان مطلع بودم. می دانستیم که اگر ریتم بازی را بالا ببریم، می توانیم برای ایتالیایی ها مشکل ساز شویم.»

سرمربی پرتغال ادامه داد:« ایتالیا سعی کرد تا با استفاده از دو مهاجم ما را سورپرایز کند. زمانی که در ده دقیقه پایانی ما ریتم بازی را کند کردیم، این فرصت برایشان فراهم شد تا به جریان بازی بازگردند.»

آندره سیلوا تک گل پرتغال دراین بازی را به ثمر رساند. سانتوس ادامه داد:« فکر می کنم تساوی بدون گل در پایان نیمه اول کمی ناعادلانه بود. پس در بین دو نیمه از بازیکنانم خواستم که سرعتشان را حفظ کنند. کاملا روشن است که ما نتوانستیم در طول تمام بازی بر میدان تسلط داشته باشیم. چرا که مقابل ایتالیای قدرتمندی قرار داشتیم. آیا ما یک پای فینال هستیم؟ فعلا باید با دو پا روی زمین بایستیم و فروتن باشیم. چون اگر روی یک پا بایستیم امکان زمین خوردنمان وجود دارد»

با کسب این سه امتیاز، تیم ملی پرتغال با 3 امتیاز در صدر جدول گروه قرار گرفت و ایتالیا و لهستان یک امتیازی هستند.

تیم ملی پرتغال با هدایت فرناندو سانتوس موفق شد تا در رقابت های یورو 2016 فرانسه به قهرمانی برسد و امیدهای زیادی دارند تا بتوانند این روند موفق را همچنان ادامه دهند. کریس رونالدو غایب بزرگ پرتغالی ها دربازی دوشنبه شبشان مقابل ایتالیا بود.