فروش پیراهن شماره 10 دورادوس با نام مارادونا، قبل از برگزاری مراسم معارفه اش

فروش پیراهن شماره 10 دورادوس با نام مارادونا، قبل از برگزاری مراسم معارفه اش

سایت رسمی فوتبالی- سه روز پیش دیگو آرماندو مارادونا وارد مکزیک و شهر کولیاکان شد و در فرودگاه این شهر به سان یک قهرمان از او استقبال به عمل آمد و صدها هواداران باشگاه دورادوس که قرار است دن دیگو هدایت تیمشان را در دست بگیرد به استقبال اسطوره آرژانتینی رفتند.

مراسم معارفه مارادونا،سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین، تاساعاتی دیگر در مکزیک برگزار خواهد شد و پیش از آنکه قراردادی به امضا رسیده و او رسما هدایت این تیم را در دست گرفته باشد، شور و شوق فراوانی این شهر مکزیک را دربر گرفته. از ساعاتی قبل از امضای این قرارداد، فروشگاه رسمی باشگاه دورادوس فروش پیراهن هایی با نام دیگو مارادونا و با شماره 10 را آغاز کرده و آمار فروش این پیراهن رکورد عجیبی ثبت کرده است. این ماجرا حکایت از آن دارد که به رغم جنجالها وانتقادات تند رسانه های مکزیکی از حضور مارادونا روی نیمکت مربیگری دورادوس، هواداران این تیم از انتصاب او به عنوان سرمربی تیمشان بسیار شاد هستند وتردیدی هم نیست که حضور دن دیگو در هرجا، شور و شعف زیادی را به راه می اندازد.

انتظار می رود که در مراسم معارفه دن دیگو، ورزشگاه بانورته مملو از هوادار شود و هواداران این باشگاه مکزیکی استقبال پرشوری از سرمربی جدید تیمشان به عمل بیاورند. حتی صفحه رسمی این باشگاه مکزیکی در توئیتر هم به افتخار حضور مارادونا، نام صفحه اش را به نامی مرتبط با اسطوره شماره 10 دنیای فوتبال تغییر داده است.


یکی از مهمانداران پروازی که مارادونا را به مکزیک منتقل کرد، در گفتگو با خبرگزاری افه گفت:« مارادونا درپرواز، برای شام ، مرغ خورد و لباس راحتی به تن داشت.»

یکی از هوادارانی که در فرودگاه به استقبال مارادونا رفته بود هم دررابطه با دیدارش با اسطوره آرژانتینی گفت:« مارادونا فردی مهربان است و به رغم تمام صحبتها، راضی و خوشحال به نظر می رسید.»

مارادونا در کولیاکان در خانه ای مجلل زندگی خواهد کرد و اولین حضورش روی نیمکت مربیگری این تیم مکزیکی روز 15 سپتامبر و در مصاف تیم دورادوس با کافتالروس تاپاچولا در هفته هشتم لیگ مکزیک خواهد بود.

دورادوس شروع ضعیفی در تورنمنت آپرتورا درسال 2018 داشته و آنها به سه تساوی و سه باخت دست یافته اند و با کسب تنها 3 امتیاز، در رده سیزدهم جدول قرار دارند.