سرشناس ترین غایبان نامزدهای تیم سال 2018؛ از گرت بیل تا اوبلاک

سرشناس ترین غایبان نامزدهای تیم سال 2018؛ از گرت بیل تا اوبلاک

سایت رسمی فوتبالی - اوبلاک و لوکاس هرناندز از اتلتیکو و گرت بیل از رئال مادرید سرشناس ترین غایبان لیست 55 نفره حضور در تیم برتر سال 2018 جهان هستند.

به گزارش فوتبالی، اوبلاک در فصل 18-2017 عملکرد بسیار خوبی در اتلتیکو داشت که با دریافت 22 گل در 37 بازی عنوان بهترین دروازه بان لالیگا را از آن خود کرد و به آمار فوق العاده 0.59 گل خورده در هر بازی رسید. اما این هم برای این که با رای 25 هزار فوتبالیست حرفه ای در میان پنج نامزد حضور در تیم برتر 2018 قرار بگیرد کافی نبود.

دیگر غایب سرشناس لوکاس هرناندز است. مدافع اتلتیکو فصل بسیار خوبی را ارائه داد و در جام جهانی نیز خوش درخشید. این بازیکن پیشنهاد حضور در تیم ملی اسپانیا را هم داشت اما در نهایت ترجیح داد که به تیم فرانسه ملحق شود و با این تیم به قهرمانی جام جهانی در مسابقات روسیه برسد.

دیگر غایب مهم این فهرست هم گرت بیل است. بازیکنی که در لیست سال گذشته حضور داشت  وفصل گذشته در فینال لیگ قهرمانان با دو گل مقابل لیورپول درخشید اما در لیست حضور ندارد. در حقیقت رئال مادرید یازده نماینده در این لیست دارد اما گرت بیل که پردرآمدترین بازیکن ترکیب این تیم است در فهرست نیست.