حاجی‌صفی، دژاگه و شجاعی،کریم را راضی می‌کنند؟/ شایعه در تبریز: انصاری‌فرد در رادار تراکتورسازی

حاجی‌صفی، دژاگه و شجاعی،کریم را راضی می‌کنند؟/ شایعه در تبریز: انصاری‌فرد در رادار تراکتورسازی

وبسایت رسمی فوتبالی- گویا مالک متمول تراکتور سازی تبریز، بعد از جذب اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاجی‌صفی، تلاش خود را برای شکار چهارمین بازیکن باتجربه تیم ملی آغاز کرده و بعید نیست مهاجم سابق المپیاکوس را نیز به تور بیندازد.

به گزارش فوتبالی فوتبالی، کریم انصاری‌فرد در اردوی تیم ملی حضور دارد و همراه سایر بازیکنان به تاشکند رفته تا برای بازی مقابل ازبکستان آماده شود اما همه این‌ها باعث نمی‌شود تا او فکر انتخاب تیم جدیدش را از سر خارج کند. بعد از دریافت پیشنهاد ناتینگهام‌فارست، همه منتظر بودند انصاری‌فرد به انگلیس برود و برای این تیم قدیمی در چمپیونشیپ بازی کند اما صدور مجوز کار او با مشکلات مختلفی مواجه شد تا هم ناتینگهام‌فارست و هم کریم از رسمی شدن این انتقال ناامید شوند.

حالا یکی دو روزی است که بحث پیشنهاد گالاتسرای به انصاری‌فرد مطرح شده. پیشنهاد جذابی که می‌تواند آروزی کریم برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا را برآورده کند. این انتقال البته برای رسمی شدن با موانعی روبه‌رو است. مهلت نقل و انتقالات در فوتبال ترکیه به پایان رسیده و همین مسئله توافق رسمی طرفین را به تأخیر انداخته.

در همین حین اما خبری جالب از تبریز به گوش می‌رسد. خبری که می‌تواند انصاری‌فرد را به بمب نقل و انتقالات فوتبال ایران تبدیل کند. گویا محمدرضا زنوزی، بعد از جذب اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاجی‌صفی، تلاش خود را برای شکار چهارمین بازیکن باتجربه تیم ملی آغاز کرده و بعید نیست مهاجم سابق المپیاکوس را نیز به تور بیندازد.

شایعه شده زنوزی برای جلب رضایت انصاری‌فرد، از حاجی‌صفی، دژاگه و شجاعی هم کمک خواسته تا شاید آنها بتوانند کریم را به حضور در لیگ ایران راضی کنند. اتفاقی که می‌تواند هم قدرت تراکتورسازی را افزایش بدهد و هم لیگ ایران را جذاب‌تر کند. هر چند انصاری‌فرد همچنان علاقه‌مند است در اروپا بماند و حضور در یگ لیگ معتبر را تجربه کند.