پیام دیوید سیمن برای برند لنو

پیام دیوید سیمن برای برند لنو

سایت رسمی فوتبالی - دیوید سیمن، اسطوره آرسنال، برای دروازه بان جدید این تیم پیغام فرستاد. 

به گزارش فوتبالی، برند لنو هنوز در هیچ یک از بازی های آرسنال در لیگ برتر به میدان نرفته است. سرمربی جدید این تیم، اونای امری، ترجیح داده که از پیتر چک به جای خرید جدید 22.5 میلیون پوندی خود از بایرلورکوزن استفاده کند. پیتر چک نیز بارها در هنگام شروع بازی از عقب زمین متزلزل نشان داده است. اما امری تا به حال همچنان دروازه بان سابق چلسی را به لنو در دروازه تیم خود ترجیح داده است. خرید جدید آرسنال 6 بازی ملی برای آلمان در کارنامه دارد اما همچنان جایی بهتر از نیمکت تیم باشگاهی خود ندارد. 

و دیوید سیمن - که بیش از 400 بازی برای آرسنال انجام داده - چند پیام نصیحتی برای لنو فرستاده است. قهرمان هایبوری گفت: " این که او پول زیادی دریافت می کند به این معنا نیست که باید مستقیم در ترکیب اصلی قرار بگیرد. او باید صبور باشد. پیتر چک کار اشتباهی در دروازه انجام نداده است. او تنها در حال سازگار شدن با سبک آغاز بازی از محوطه جریمه خودی است. او به خوبی با تیم همکاری می کند و هیچ کار اشتباهی انجام نداده که منتهی به کنار گذاشته شدن از ترکیب شود. این می تواند یک دوره یادگیری برای او باشد. در فوتبال باید صبور بود. "

چک در هیچ یک از 4 دیدار خود در لیگ برتر تا این جای فصل کلین شیت نکرده است. آرسنال 8 گل دریافت کرده اما امیدوار است که در این هفته و در دیدار برابر نیوکاسل در سن جیمز پارک بتواند پیروز میدان باشد.