یولیان برانت، شماره 10 امیدوارکننده آلمان (عکس)

یولیان برانت، شماره 10 امیدوارکننده آلمان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یواخیم لو دیشب یکشنبه در بازی دوستانه مقابل پرو نمایش چندان خوبی نداشتند اما در نهایت با غلبه بر حریف به یک برد روحیه‌بخش دست یافتند. قهرمان چهار دوره‌ی جام جهانی بازی را کند آغاز کرد و چیزی نگذشت که در دقیقه‌ی 22 خود را از حریف عقب دید. 


لوئیس آدوینکولا بازیکن پرویی از سمت راست با سرعت خود را به درون محوطه‌ی جریمه‌ی آلمان رساند تا با عبور دادن توپ از ترشتگن، پرو را پیش بیندازد. هر چند این برتری پرو چندان دوام پیدا نکرد چرا که شاگردان یواخیم لوو تنها بعد از سه دقیقه این عقب‌ماندگی خود را جبران کردند. پاس بلند تونی کروس در محوطه‌ی جریمه به یولیان برانت، بازیکن شماره‌ی ده آلمانی‌ها رسید و او با هوشمندی به توپ ارتفاع داد تا توپ از روی سر پدرو گالسه دروازه‌بان پرو عبور کرده و بازی 1-1 شود. 

یولیان برانت، وینگر باشگاه بایر لورکوزن از ماه ژوئن 2017 که در جریان پیروزی 7-0 مانشافت در مقابل سن‌مارینو گلزنی کرده بود، تا دیشب دیگر هرگز موفق نشده بود با پیراهن سفید آلمان دروازه‌‌ای را باز کند. آلمان و پرو با این نتیجه‌ی تساوی به رختکن رفتند و به نظر می‌رسید آلمان دومین تساوی خود بعد از جام جهانی را بدست خواهند آورد. اما این اتفاق نیفتاد چرا که نیکو شولتز هافبک هوفنهایم در اواخر بازی گل پیروزی بخش شاگردان لوو را به ثمر رساند. 


یکی از نکات مهم بازی دیشب آلمان درخشش یولیان برانت بود. برانت که مثل پست باشگاهش بایر لورکوزن به عنوان پیستون راست به خدمت گرفته شده بود در جریان بازی بارها برای مدافعین پرویی مزاحمت ایجاد کرد و با سرعتی خارق‌العاده با نفوذهای برق‌آسا از سمت راست سازمان خط دفاعی پرو را به هم ریخت. 


برانت در جام جهانی، در دقایقی که به میدان رفت هم نمایش قابل قبولی داشت و یواخیم لوو بعد از پایان جام جهانی روسیه، در آلمان به خاطر عدم استفاده‌ی بیشتر از یولیان برانت مورد انتقاد رسانه‌ها قرار گرفته بود. برانت دیشب بار دیگر نشان داد که علاوه بر یک وینگر قهار می‌تواند نقش یک شماره‌ ده حرفه‌ای را هم به خوبی انجام دهد. او علاوه بر نفوذهای سریع در حفظ توپ هم کوشا بود و با پاسهایی خوب می‌توانست موتور محرکه‌ی تیمش را روشن کند. رویهم‌رفته باید گفت یولیان برانت در بازی مقابل پرو امیدوارکننده نشان داد. کارشناسان فوتبال در آلمان منتظر پیشرفت بیشتر او هستند و امیدوارند در سالهای آینده شاهد حضور یک شماره ده کلاسیک و قابل در تیم ملی کشورشان باشند.