درگیری فیزیکی بازیکن سابق آرسنال با یک راننده تاکسی!

درگیری فیزیکی بازیکن سابق آرسنال با یک راننده تاکسی!

سایت رسمی فوتبالی - نیکلاس بنتنر، بازیکن سابق آرسنال که در حال حاضر در باشگاه روزنبرگ توپ می زند به یک راننده تاکسی در کپنهاگ حمله کرد.

به گزارش فوتبالی، راسموس کروچین ، مدیر روابط آکادمی شرکت خدمات تاکسی کپنهاگ با تائید این خبر گفت:" می توانم اعلام کنم که شب گذشته یکی از رانندگان ما با حمله شدید مواجه شده است. فک این راننده شکسته شده و در حال حاضر او روی تخت بیمارستان است. گزارش این حمله را به پلیس داده ایم و تائید می کنیم که فرد مهاجم نیکلاس بنتنر بوده است."

کارستن رینبرگ، رئیس پلیس شهر کپنهاگ هم در این باره صحبت کرد:" گزارشی را در مورد خشونت علیه یک راننده تاکسی دریافت کرده ایم. نمی توانم اطلاعات دیگری را در اختیار شما قرار بدهم."

بنتنر از زمان ترک آرسنال در تابستان 2014 دوران فوتبال جالب توجهی را نداشته است. وی در ابتدا به عنوان بازیکن آزاد راهی ولفسبورگ شد و دو سال در این تیم حضور داشت که در 47 بازی 9 گل به ثمر رساند. وی بعد از آن چندین ماه بدون تیم بود تا آن که در سپتامبر 2016 به باشگاه ناتینگام فارست در لیگ دسته دوی انگلیس ملحق شد. وی در تیم انگلیسی نیز عملکرد خوبی نداشت. این مهاجم 30 ساله در هفده بازی برای این تیم دو گل زد و دو پاس گل داد. بنتنر در مارس 2017 به باشگاه روزنبرگ ملحق شد که در این تیم در  71 بازی 32 گل زد و هشت پاس گل داد.