مذاکرات دروازه‌بان پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد

مذاکرات دروازه‌بان پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد

سایت رسمی فوتبالی - آلفونس آرئولا که در آخرین سال قرارداد خود با پاری سن ژرمن قرار دارد مذاکراتی را برای تمدید مدت این قرارداد آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، پس از پیوستن جیان لوییجی بوفون در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان شایعات بسیاری پیرامون آینده این دروازه بان در پاریس شنیده می شد. رم قصد داشت او را به عنوان جانشین آلیسون به خدمت بگیرد و مربی دروازه بان های چلسی نیز مدعی شده بود که آرئولا قصد داشته به استمفورد بریج برود تا جای خالی تیبو کورتوا را پر کند. هیچ یک از این انتقالات صورت نگرفت تا آرئولا در باشگاه شهر خود باقی بماند. 

این دروازه بان به تله فوت گفت: " مذاکرات برای تمدید قرارداد آغاز شده است. فصل هنوز به پایان نرسیده است. هنوز یک سال از قرارداد من باقی مانده و امیدوارم بتوانم موفق شوم. مهمترین چیز حضور در زمین است. بازی در خانه بهتر هم هست. اگر فرصت بازی داشته باشم چرا در این تیم نمانم؟ "

آرئولا در دو بازی ابتدایی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه روی نیمکت نشست اما در پیروزی برابر آنژه و نیم در دروازه پی اس جی ایستاد. او در بازی اول پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا نیز به میدان خواهد رفت چرا که بوفون به دلیل کارت قرمزی که در دیدار سال گذشته برابر رئال مادرید دریافت کرد از بازی اول محروم است. 

بازیکن سابق ویارئال موفق شد سرانجام پس از مدت ها انتظار در دروازه تیم ملی فرانسه نیز قرار بگیرد. این بازیکن در غیاب هوگو لوریس به عنوان دروازه بان اول فرانسه در دیدار برابر آلمان در چارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا به میدان رفت و نمایش بسیار درخشانی نیز داشت.