طلب 240 میلیونی معمارزاده روی هوا

طلب 240 میلیونی معمارزاده روی هوا

وبسایت رسمی فوتبالی- میثاق معمارزاده نه فقط 92 میلیون بابت قراردادش، بلکه 80 میلیونی که به اداره مالیات و 35 هزار یورویی را هم که برای جراحی زانویش هزینه کرده، از پرسپولیس می‌خواهد.

به گزارش فوتبالی، میثاق معمارزاده که در دو مقطع برای پرسپولیس بازی کرده، چیزی حدود 240 میلیون تومان طلبکار است اما عجیب اینکه باشگاه پرسپولیس اصلا سراغ این دروازه‌بان نرفته است. معمارزاده سال‌هاست به خاطر مطالباتش از کمیته انضباطی علیه باشگاه پرسپولیس حکم گرفته و همچنان منتظر است مدیران این باشگاه طلب او را پرداخت کنند. این دروازه‌بان وقتی در پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد، با هزینه خودش به آلمان رفت و برای جراحی زانویش 35 هزار یورو هزینه کرد اما تا الان نه تنها هزینه‌های آن جراحی پرداخت نشده، بلکه مالیات و تتمه قرارداد او را هم پرداخت نکرده‌اند.

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس گفته که مالیات 80 میلیون تومانی قراردادش را خودش پرداخت کرده و گذشته از آن، بیش از 92 میلیون تومان هم بابت قراردادش طلبکار است. همین دو هفته پیش بود که میثاق به باشگاه پرسپولیس رفت و از گرشاسبی برای حل مشکل و پرداخت مطالباتش قول گرفت اما حالا ادعا کرده که از آن به بعد هیچ تماسی از باشگاه پرسپولیس با او گرفته نشده و به همین دلیل، پرونده طلبش از پرسپولیس را از طریق وکیل خود پیش می‌برد.