نمرات فیفا 19 لو رفت؛ برابری رونالدو و مسی

نمرات فیفا 19 لو رفت؛ برابری رونالدو و مسی

سایت رسمی فوتبالی – نسخه محبوب بازی محبوب "فیفا" به زودی منتشر خواهد شد و شرکت EA Sports از نمرات پنجاه بازیکن برتر این بازی رونمایی کرده است.

به گزارش فوتبالی، همه بازیکنانی که نمره شان 87 به بالا بوده است در میان پنجاه بازیکن برتر قرار گرفته اند. امسال رونالدو و مسی هر دو نمره 94 دارند و بر خلاف سال گذشته که بازیکن پرتغالی نمره بالاتری داشت برای نسخه فیفا 19 ، نمره این دو برابر است.

مسی با وجود آن که در سال 2018 عملکرد چندان خوبی نداشت در سال جدید نمره ای مشابه رونالدو را دریافت کرده که در نوع خود جالب است. نیمار که او هم اتفاقا در سال 2018 عملکرد چندان درخشانی نداشت با نمره 91 در رده سوم جای گرفته است.

نمرات فیفا19

شش بازیکن نمره 91 را دارند و در رده چهارم قرار گرفته اند. لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید که عنوان بهترین بازیکن اروپا را از آن خود کرد همچون سرجیو راموس صاحب نمره 91 شده است. ده خیا با نمره ای مشابه بهترین دروازه بان این بازی است. دی بروینه از سیتی و هازارد از چلسی به عنوان ستارگان لیگ انگلیس نمره 91 را دارند و سوارز به عنوان زوج طلایی مسی نیز نمره ای مشابه را کسب کرده است. اوبلاک دروازه بان اتلتیکومادرید با نمره 90 در کنار لواندوفسکی، گودین، کروس، نویر ، کورتوا و هیگواین در رده دهم قرار گرفته اند.

گریزمن، کانته، ترشتگتن، هوملس، دیبالا، داوید سیلوا، آگوئرو، کاوانی ، ایسکو، کین نمره 89 را دارند. صلاح پس از فصل درخشانش نمره 88 را کسب کرده است. او در فیفا 18 نمره 83 را داشت که پیشرفت وی به شکل قابل توجهی مشهود است. بیل، کاسمیرو، کوتینیو، خامس، هاندانوویچ، مارسلو، پوگبا، تیاگو سیلوا، بوفون، اریکسن، لوریس و بوسکتس نمره 88 را دارند. اوبامیانگ، راکیتیچ، آلبا، اومتیتی، ایکاردی، الکسیس سانچز، لوکاکو، امباپه، مرتنز، ناواس و ورتونگن نمره 87 را دارند.