لوییس انریکه: اعلام خطا روی دخیا درست بود

لوییس انریکه: اعلام خطا روی دخیا درست بود

سایت رسمی فوتبالی - لوییس انریکه مدعی شد که داوید دخیا به او گفته که در صحنه گلزنی دنی ولبک در دیدار برابر انگلیس روی او خطا شده است. 

به گزارش فوتبالی، مارکوس راشفورد در دقیقه 11 انگلیس را از اسپانیا پیش انداخت اما گل های نیگز و رودریگو پیش از پایان نیمه اول باعث شد تا تیم لوییس انریکه با دست پر ویمبلی را ترک کند. انگلیس در دقایق تلف شده نیمه دوم در آستانه به تساوی کشاندن بازی قرار داشت و دنی ولبک موفق شد روی اشتباه دخیا توپ را در دروازه اسپانیا جای دهد. اما داور بازی، دنی ماکلی، گل را مردود اعلام کرد و به دلیل خطای انجام شده روی دخیا یک ضربه آزاد به نفع اسپانیا گرفت.

لوییس انریکه در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم داور درست بود، گفت: " من نمی توانستم به درستی صحنه را ببینم. این کار سختی بود. داوید دخیا به من گفت که روی او خطایی انجام شده است. وقتی به طور کلی به بازی نگاه می کنید، ما شایسته پیروزی بودیم. "

لوییس انریکه همچنین پس از انتقادهای شدید از عملکرد داوید دخیا در جام جهانی از او دفاع کرده و مدعی شد که این بازیکن بهترین دروازه بان حال حاضر دنیا است. سرمربی اسپانیا گفت: " من هرگز به دخیا شک نداشتم. "