تعجب اسطوره منچستریونایتد از انتخاب کریستیانو رونالدو

تعجب اسطوره منچستریونایتد از انتخاب کریستیانو رونالدو

سایت رسمی فوتبالی - برایان رابسون، اسطوره منچستریونایتد، تایید کرد که از این که رونالدو برای پایان دوران فوتبال حرفه ای خود به اولدترافورد بازنگشته، شگفت زده شده است. 

به گزارش فوتبالی، رونالدو 6 سال موفق را در یونایتد گذراند و موفق شد پیش از پیوستن به رئال مادرید سه قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی لیگ قهرمانان را در این باشگاه تجربه کند. اما به جای تکمیل کردن افسانه خود در یونایتد تصمیم گرفت با قراردادی به ارزش 88 میلیون پوند به یوونتوس بپیوندد. رابسون باور دارد که این بازیکن 33 ساله می توانست کمک بسیاری بزرگی برای تیم خوزه مورینیو در راه رسیدن به قهرمانی لیگ برتر باشد. 

رابسون به منچستر ایونینگ نیوز گفت: " از اینکه رونالدو دوران حرفه ای فوتبال خود را در رئال مادرید یا منچستریونایتد به پایان نبرد شگفت زده شدم. انتقال او به یوونتوس تعجب آور بود. کسی مانند رونالدو می تواند سرنوشت یک تیم در فصل را عوض کند و این اتفاق می تواند رخ دهد. اما لحظات حیاتی در بازی ها این است که ما چطور برابر باشگاه های بزرگ که مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان هستند، قرار می گیریم. اگر یونایتد بازی های خوبی برابر رقیبان خود انجام دهد هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. مردم می گویند که اتفاقات امسال مانند فصل 93 / 92 است که ما آغاز بدی داشتیم اما قهرمان شدیم. فکر می کنم این تیم می تواند تلاش کند و بالا بیاید. آغاز فصل کمی ناامیدکننده بود. همه این را می فهمند. اما عملکرد بازیکنانی مانند آنتونیو والنسیا، نمانیا ماتیچ و بعضی بازیکنان حاضر در جام جهانی در دیدار برابر برنلی بسیار بهتر شده بود. می شد تعادل و شکل گیری بازیکنان در کنار یکدیگر را دید. "