چرا فدراسیون فوتبال اسناد را منتشر نمی‌کند؟

چرا فدراسیون فوتبال اسناد را منتشر نمی‌کند؟

وبسایت رسمی فوتبالی- کی‌روش همچنان بازی با آرژانتین را باور ندارد و البته از برگزاری این بازی استقبال می‌کند.

به گزارش فوتبالی، کارلوس کی‌روش در کنفرانس خبری چند روز پیش گفته بود اگر برگزاری این بازی صحت داشته باشد و قرار باشد ۶۰۰ هزار دلار پول به ایران برسد حاضر است تا دبی روی زانو راه برود!
بعد از صحبت‌های کی‌روش اظهارنظر‌های متفاوتی در این باره شده است. دیروز امید نمازی دستیار سابق کارلوس کی‌روش گفت: تا زمانی که من در تیم ملی کار می‌کردم پیشنهاد برگزاری چنین بازی‌هایی نمی‌شد.
اظهارات کی‌روش با اطلاعیه‌ای از سوی دپارتمان تیم ملی مواجه شد. دپارتمان اطلاعیه داد کی‌روش در جریان برگزاری این دو بازی نیست و طبیعتاً نمی‌توانسته تصمیمی برای رد و تأیید این بازی و همچنین دیدار با کلمبیا داشته باشد.
طبیعتاً بعد از اظهارنظر مهم از سوی کارلوس کی‌روش انتظار می‌رفت فدراسیون فوتبال اسناد بازی دوستانه برابر آرژانتین و کلمبیا را منتشر کند تا این‌طور تصور نشود پیشنهاد برگزاری این دو بازی دوستانه غیر واقعی است. این خبر مورد اشاره حمیرا اسدی، ر. ئیس دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال بوده است.
گفته می‌شود یک شرکت در زمینه برگزاری بازی دوستانه این پیشنهاد را به فدراسیون فوتبال داده است. آن‌ها از ایران خواهان حضور در شهر تورنتوی کانادا شده‌اند؛ برای انجام دو بازی دوستانه برابر آرژانتین و کلمبیا و اذعان داشته‌اند برای این کار ۵۰۰ هزار دلار به فدراسیون فوتبال می‌دهند و در این سفر هزینه ۴۰ نفر را متحمل خواهند شد. این دو بازی برای بعد از جام ملت‌ها پیشنهاد شده است و مهدی تاج برای اینکه به این بحران پایان دهد، گفت: ما در روز‌ها و هفته‌های آتی بیشتر به دنبال بازی‌هایی هستیم که برای جام ملت‌های آسیا به درد ما بخورد.
جالب اینکه فدراسیون فوتبال پیش‌تر خبر از برگزاری بازی دوستانه با تیم برزیل داده بود. مهدی تاج در این باره گفته بود ما در سال ۹۷ با تیم ملی برزیل بازی خواهیم کرد.