اسطوره چلسی در یک قدمی لیگ روسیه

اسطوره چلسی در یک قدمی لیگ روسیه

سایت رسمی فوتبالی - سایت گل خبر داده که کاپیتان سابق چلسی، جان تری، آماده پیوستن به اسپارتاک مسکو است. 

به گزارش فوتبالی، این مدافع 37 ساله در حال حاضر در حال گذراندن آزمایشات پزشکی برای پوستن به لیگ روسیه است و گفته می شود قراردادی دو ساله با این تیم روسی به امضا رسانده است. 

گفته می شود دلیل اصلی انتخاب جان تری توسط اسپارتاک مسکو، مصدومیت شدید ساموئل گیگوت و از دست دادن فصل جدید لیگ روسیه است. جان تری پس از به اتمام رسیدن قراردادش با استون ویلا به عنوان بازیکن آزاد در دسترس این تیم روسی است.

تری در تابستان در آستانه انتقال به اسپورتینگ لیسبون قرار داشت و مدیرعامل این تیم حتی اعلام کرد که توافقاتی با مدافع سابق تیم ملی انگلیس نیز انجام شده است. 

بازگشت به استون ویلا نیز یکی از گزینه های این بازیکن بود که اخیرا در یکی از مصاحبه های خود گفته بود، کاری ناتمام در این تیم دارد. 

او به دیلی میل گفت: " من زمان حضورم در استون ویلا را دوست داشتم و ناراحتم که نتوانستیم صعود کنیم. رفتار مربی، بازیکنان و هواداران با من عالی بود اما من از باخت متنفرم و فکر می کنم کاری ناتمام در این تیم دارم. استیو بروس مرد بزرگی است و با حمایت مالکان جدید می تواند تیم را به لیگ برتر برگرداند. اشتباه نکنید! اگر دیگر بازی نکنم همچنان دوره حرفه ای بسیار خوبی را گذراندم اما همچنان عطش حضور در زمین و بازی کردن را در خود حس می کنم. این کاری درست برای من و خانواده ام است. "

تری در صورت انتقال به اسپارتاک باید برابر هم تیمی سابق خود در تیم ملی انگلیس، استیون جرارد، قرار بگیرد چرا که اسپارتاک و رنجرز در لیگ اروپا باید با یکدیگر بازی کنند.

تیم روسی فصل گذشته در جدول رده بندی به مقام سومی رسید و با شکست برابر پاناتینایکوس از حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بازماند.