پدیده اروگوئه در یک قدمی پیوستن به رئال مادرید

پدیده اروگوئه در یک قدمی پیوستن به رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی - خوزه لوئیز رودریگز ، مدافع راست 21 ساله اروگوئه ای گقت که انتقالش به رئال مادرید به زودی نهایی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن که برای باشگاه دانوبیو در لیگ اروگوئه توپ می زد اعلام کرد که رئال شرایطش را دنبال می کند هر چند که این بازیکن مشتریان دیگری هم دارد.  رودریگز گفت:" قبل از اتمام فصل نقل و انتقالات تابستانی احتمال پیوستنم به رئال مادرید وجود داشت. وکیلم در حال حاضر با آنها در تماس است و شاید در روزهای آینده به مادرید سفر کنم تا کار انتقال را نهایی کنم. به جز رئال پیشنهادهای دیگری هم داشته ام. البته دروغ است اگر بگویم که می دانم این پیشنهادها از کجا بوده اند."

رودریگز که لقب " ال پوما" را از آن خود کرده است اعلام کرده است که در بازی بعدی تیم اروگوئه ای حضور نمی یابد چرا که منتظر است هر چه زودتر کار انتقالش نهایی شود. در حال حاضر فدریکو والورده دیگر پدیده فوتبال اروگوئه در ترکیب رئال مادرید حضور دارد. رودریگز در ادامه گفت:"با او صحبت کردم. خوب است که بتوانم در آینده ام در جایی باشم که افراد هموطن و همزبانم هم در آن جا هستند."

به احتمال زیاد رودریگز در زمستان به رئال مادرید ملحق می شود تا در تیم رزروها بازی کند و با کسب تجربه به تدریج به تیم بزرگسالان برسد. وی در ادامه بیان کرد:"بازگشت قرضی به دانوبیو می تواند یکی از گزینه هایم باشد. در حال حاضر هیچ چیز قطعی نیست. منتظرم تا همه چیز هر چه زودتر حل شود. چمدان هایم را هم بسته ام."