مارکیزیو: یوونتوس خانواده من است

مارکیزیو: یوونتوس خانواده من است

سایت رسمی فوتبالی - کلودیو مارکیزیو مدعی شد که علیرغم تصمیمش برای جدایی از یوونتوس، این تیم همیشه مانند خانواده اوست. 

به گزارش فوتبالی، هافبک یونتوس تمام زندگی و دوران حرفه ای خود را در تورین گذراند، و تنها یک فصل را به صورت قرضی در امپولی بازی کرد، اما تابستان امسال تصمیم گرفت از این تیم جدا شود و با امضای قراردادی 2 ساله به روسیه برود. 

مارکیزیو به اسکای اسپرت ایتالیا گفت: " یووه همیشه خانواده من خواهد بود. این تیم به من فرصت داد تا رویای به واقعیت پیوسته خود را تجربه کنم. من احساسات درونی بسیاری دارم که نمی توانم فراموش کنم. من خوش شانس بودم چون توانستم با پیراهن یووه بازی کنم و این شانس را داشتم که بارها پیروز میدان باشم. چیزی که با شما باقی می ماند تنها جام ها نیست بلکه روابط انسانی، دوستی با هم تیمی ها، شهر و هواداران هستند. این احساسات همیشه همراه من هستند. "

مارکیزیو در پاسخ به این سوال که ممکن است روزی با سمتی دیگر به یووه برگردد، گفت: " نمی دانم. دریافت محبت و احساسات از سوی هواداران در تورین، ایتالیا و سایر شهرها بی نظیر است. دوست داشتم دوران حرفه ای خود را در یووه به پایان ببرم اما می دانم که تا این جا نیز خوش شانس بودم. من انتظار خاصی نداشتم و مهمترین چیز برایم این بود که تمام توانم را در زمین بگذارم. نیازی به بازی بزرگ خداحافظی نداشتم بنابراین حسرتی نیز نمی خورم. "

رابطه او با سرمربی یووه، مکس الگری، چندان خوب نبود و کمبود زمان بازی یکی از دلایل او برای ترک این تیم بود. 

رابطه نه چندان خوب الگری و مارکیزیو از دلایل جدایی این بازیکن بود

او اظهار داشت: " زمان انتخاب راه متفاوت رسیده بود. این دو سال آسان نبود اما ریسکی بود که در این کار وجود دارد. چیزی که من را ناامید کرد این بود که وقتی مصدوم نبودم نیز بازی به من نمی رسید. "

بازیکن تیم ملی ایتالیا با باشگاه های زیادی از جمله نیس، موناکو، مونترئال ایمپکت لینک شد اما در آخر تصمیم گرفت به زنیت سن پترزبورگ بپیوندد. 

او اضافه کرد: " من با خاویر ریبالتا، مدیر ورزشی زنیت، دیدار کردم و او من را قانع کرد که به این تیم بیایم. حالا برای من مهم است که به آنجا بروم و تیم و مربی را بشناسم. از آنها بابت موقعیتی که در اختیار من قرار دادند، ممنونم. این باشگاه بزرگ و سازمان دهی شده با بازیکنانی است که از قبل می شناسم. زنیت می خواهد قهرمان باشد و به لیگ قهرمانان اروپا بازگردد. به همین دلیل پیشنهاد آنها را پذیرفتم. "