عذرخواهی رودیگر از پاوارد

عذرخواهی رودیگر از پاوارد

سایت رسمی فوتبالی - آنتونیو رودیگر پس از خطای شدید روی بنجامین پاوارد که منجر به ایجاد زخم هایی روی گردن این بازیکن شد، از او عذرخواهی کرد. 

به گزارش فوتبالی، پاوارد پس از این برخورد، با زخم ها و خراش هایی که جای کفش رودیگر بود، مواجه شد. هرچند این خطا به نظر عمدی نمی رسید و در جریان یک درگیری بر سر تصاحب توپ به وقوع پیوست. 

مدافع چلسی، رودیگر، سریعا از پاوارد عذرخواهی کرد. این بازیکن پس از دریافت کمک های اولیه از سوی پزشک تیم فرانسه برای ادامه بازی به زمین بازگشت. 

رودیگر در توییتر خود نوشت: " از اتفاقی که برای بنجامین پاوارد افتاد، متاسفم! این اتفاق غیرعمدی بود. درست پس از آن از او عذرخواهی کردم و می خواهم از این فرصت استفاده کنم و آرزو کنم که خیلی زود خوب شود. "

دیدار دو تیم آلمان و فرانسه که در خانه آلمان ها برگزار می شد با تساوی 0 - 0 به پایان رسید. این اولین دیدار آلمان پس از شکست تحقیرآمیز برابر کره جنوبی که منجر به حذف آنها از مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه شد، در برابر تماشاگرانش بود. 

فرانسه، قهرمان حال حاضر جهان، در دیدار افتتاحیه لیگ ملت های اروپا برابر آلمان قرار گرفت اما بازی با عملکرد درخشان دروازه بان فرانسه، آلفونس آرئولا، بدون گل به پایان رسید.