تیته: هنوز تلخی جام جهانی با ماست

تیته: هنوز تلخی جام جهانی با ماست

به گزارش "ورزش سه"، برزیل شب گذشته به مصاف آمریکا رفت و موفق شد 2-0 حریف خود را شکست دهد. نیمار، کاپیتان برزیل و روبرتو فیرمینو، گلزنان بازی در ورزشگاه مت‌لایف شهر نیوجرسی بودند. برزیل در جام جهانی با شکست مقابل بلژیک در یک چهارم نهایی حذف شد و حال تیته مدعی شد که تیمش هنوز تلخی این شکست را فراموش نکرده است.

او گفت:" ما هنوز در حال پشت سر گذاشتن و ریکاوری کردن از درد و ناراحتی حذف هستیم. به نظرم این موضوع وجه احساسی داشت. وقتی با بازیکنانمان روبرو شدیم، این حس به همه دست داد. ما سعی کردیم که به بازیکنان طوری بازی دهیم که وضعیت بهتری پیدا کنند. فیرمینو، داگلاس کاستا و فرد باید فرصت بیشتری دریافت کنند و همینطور تازه واردها. ولی فرستادن این بازیکن ها به زمین باعث می‌شود که فرصت آنالیز بهتری داشته باشیم و نمایش آنها فراتر از انتظار من بود."

تیته درباره نیمار گفت:" قصد دارم راجع به او صحبت کنم ولی او باید در مورد رفتار و رویکردش نگاه متفاوتی داشته باشد تا بتواند پیشرفت کند. بدون جذابیت و بدون دریبل زدن در یک سوم حریف، او دیگر نه نیمار است و نه بازیکن برزیل. اگر کوتینیو را تماشا کنید، ویلیان، داگلاس و ... را، توپ را خیلی خوب به عمق می‌برند. من نمی‌گویم که ایرادی در کسی وجود دارد ولی رفتار و رویکرد نیمار به خودی خود گویاست که او چه سبک بازیکنی است.