بهترین‌های دنیا هم مقابل ژابی آلونسو کم می‌آورند

بهترین‌های دنیا هم مقابل ژابی آلونسو کم می‌آورند

به گزارش "ورزش سه"، نبی کیتا که این روزها به یکی از ستاره‌های مهم باشگاه لیورپول تبدیل شده در دو فصل حضور در بوندس‌لیگا که با پیراهن لایپزیش به میدان می‌رفت، به خصوص در فصل اول حضورش، از طرف اکثریت قریب به اتفاق کارشناسان آلمانی به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های بوندس‌لیگا شناخته می‌شود. کیتا به خصوص در فصل اول حضورش در لایپزیش که این تیم بعد از بایرن مونیخ مقام دوم لیگ را بدست آورد فوق‌‌العاده درخشان بود. کیتا در اولین  فصل حضورش در لایپزیش هشت گل به ثمر رساند و هشت پاس گل داد تا مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گیرد. یورگن کلوپ از همان روزها به شدت به دنبال جذب این هافبک فوق‌العاده‌ی لایپزیش بود و در نهایت به هدف خود رسید. 


مجله‌ی اشپورت‌بیلد به نقل از وبسایت باشگاه لیورپول، مصاحبه‌ی کیتا با این سایت را پوشش داده. نبی کیتا می‌گوید در روزهای حضور در بوندس‌لیگا روزهای خوبی داشته اما در عین حال نام فوتبالیستی که در آلمان، دوست داشته هر چه کمتر در مقابلش بازی کند را هم فاش کرده. او کسی نیست جز ژابی آلونسو بازیکن بایرن مونیخ.  


کیتا در مصاحبه‌ی خود گفت:" وقتی در مقابل بایرن بازی می‌کردیم ژابی آلونسو همیشه برای من دردسر درست می‌کرد. او فوق‌العاده باتجربه بود و مرا به زحمت می‌انداخت. مطمئن باشید بهترین بازیکنان دنیا هم در مقابل ژابی آلونسو به دردسر می‌افتند. طوری که او شکل و شمایل بازی‌اش را عوض می‌کند باعث می‌شود حریفش دائم نیاز به دویدن داشته باشد. در عین حال آلونسو فوق‌العاده باهوش است"