استقبال سرد وانتقادات مکزیکی ها از مارادونا:یک سرمربی فاجعه بار

استقبال سرد وانتقادات مکزیکی ها از مارادونا:یک سرمربی فاجعه بار

سایت رسمی فوتبالی- بعد از اعلام نام دیگو آرماندو مارادونا به عنوان سرمربی جدید باشگاه دورادوس، گویا او با استقبال گرمی از سوی مکزیکی ها مواجه نشده است.

دورادوس د سینالوئا، در دسته دوم لیگ مکزیک حضور دارد و انتصاب دن دیگو به عنوان سرمربی این تیم، با موجی از انتقادات درمکزیک روبرو شده و رسانه های مکزیکی اعتماد زیادی به او به عنوان سرمربی فوتبال ندارند. 

روزنامه آ.ام تیتر زده:«یک فرد شکست خورده درکنار زمین» و بدین ترتیب خبر پیوستن مارادونا به تیم دورادوس را منتشر کرده و در گزارشش به نتایج ضعیفی که مارادونا در دوران مربیگری اش در باشگاه های الفجیره و الوصل کسب کرده اشاره کرده است.

فاکس اسپورتس دیجیتال تیتر:«مارادونا به عنوان سرمربی فاجعه است» را برگزیده و یادآوری کرده که مارادونا شایستگی خاصی برای حضور در فوتبال مکزیک ندارد. روزنامه رکورد هم در بخشی از گزارشش نوشته:«مارادونا در شرایطی هدایت دورادوس را در دست می گیرد که هیچ عملکرد موفق و درخشانی در کارنامه مربیگری اش ندارد.»

حتی باشگاه گایوس کرتارو هم از فرصت اعلام این خبر برای طعنه زدن به مارادونا استفاده کرده:« برای ما، بهترین شماره 10 یی که به مکزیک آمده، او است. کسی که بخواهد بفهمد، می فهمد.» آنها این جمله را در صفحه رسمی توئیترشان با عکسی از رونالدینیو که در بین سالهای 2014 تا 2015 برای این تیم بازی می کرد، منتشر کردند.

دیگو مارادونا اگرچه در دوران فوتبالی اش یکی از پدیده های زمین چمن بود و درخشش او در مسابقات فوتبالی باعث شد تا نامش درتاریخ دنیای فوتبال به عنوان یکی از برترین بازیکنان تاریخ ثبت شود ولی اودر عرصه مربیگری هرگز نتوانسته موفقیت خاصی به دست آورد؛ حضور برروی نیمکت مربیگری تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2010 و هدایت تیمهای باشگاهی الفجیره والوصل، موفقیت آمیز نبود و حالا  او به دنبال ماجراجویی دیگری در عرصه مربیگری،این بار در مکزیک است.