مولر: انگار ام باپه در بدنش موتور دارد

مولر: انگار ام باپه در بدنش موتور دارد

سایت رسمی فوتبالی- اگرچه توماس مولر کارنامه ورزشی درخشانی در باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان دارد ولی گویا به سرعت کیلیان ام باپه حسودی می کند.

در جریان دیدار دو تیم آلمان و فرانسه که پنجشنبه شب از سری دیدارهای لیگ ملتهای اروپا در شهر مونیخ برگزار شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید، ام باپه نمایش خیره کننده ای را به نمایش گذاشت و همین باعث شد تا توماس مولر در پایان این بازی به تمجید از عملکرد این مهاجم 19 ساله بپردازد.

ام باپه با حرکات سرعتی و هوشمندانه ستاره این میدان بود و مدافعان آلمان را حسابی به دردسر انداخت. ازنظر مولر توان واقعی ام باپه وقتی نمایان می شود که پایش را روی پدال گاز می گذارد. مولر با لحن طنزآلودی دراین رابطه گفت:« فکر می کنم ام باپه در بدنش موتوری دارد که همه دوست دارند چنین موتوری داشته باشند. او ناگهان یک گام سریع برمی دارد و بازیکنان حریف را پشت سر می گذارد. باید درمقابل چنین بازیکنانی، با بیش از یک بازیکن به دفاع بپردازی تا وقتی که او یک بازیکن را رد کرد، بازیکن بعدی برای متوقف کردنش تلاش کند.ا ین تنها راهی است که بتوانی بازیکنان قادری مثل ام باپه را متوقف کنی. او در جریان این بازی حرکاتی را به نمایش گذاشت که تماشاگران واقعا لذت بردند.»

بازی پنجشنبه با فرانسه، اولین بازی ژرمنها بعد از حذف تحقیرآمیزشان از جریان رقابتهای جام جهانی 2018 بود. بعد از آن حذف دردناک، مسعوت اوزیل با انتشار بیانیه ای، یک خداحافظی جنجالی از تیم ملی آلمان داشت و همین اتفاق تا حدودی ژرمنها را به حاشیه برد. مولر در رابطه با فشارهای موجود روی تیم ملی آلمان گفت:« قبل از بازی با فرانسه فشار زیادی روی تیم ما بود ولی ما واکنش خوبی داشتیم. باید تفاوت قائل شد. این بهترین بازی ما نبود وما باید خیلی بهتر شویم ولی این اولین گام کلیدی تیم ما بود.»