بایرن، منفورترین باشگاه آلمانی برای ژرمنها

بایرن، منفورترین باشگاه آلمانی برای ژرمنها

سایت رسمی فوتبالی-  روزنامه آلمانی بیلد اخیرا در یک نظرسنجی، نظر کاربرانش را در مورد محبوب ترین و منفورترین تیم ها در بین تیمهای حاضر در دسته اول و دوم لیگ فوتبال این کشور جویا شده است. نتیجه این نظرسنجی خیلی جالب است. هواداران آلمانی خیلی قاطعانه اعلام کردند که هیچ تیمی به اندازه بایرن مونیخ برایشان نفرت انگیز نیست. 

تا پیش از این، باشگاه لایپزیک این عنوان را در اختیار داشت ولی حالا لایپزیک تاج منفور بودن را برسر باواریایی ها گذاشته و این تیم در جایگاه دوم این رنکینگ قرار گرفته است. این نظرسنجی درواقع از سوی دانشگاه براونشوایگ انجام شده که طی آن نظر بیش از 4000 نفراز هواداران تیمهای شاغل در دسته اول و دوم فوتبال آلمان را جویا شده اند.

فرایبورگ محبوب ترین تیم دربین تیمهای دسته اول و دومی فوتبال آلمان است و پشت سراین تیم، نام باشگاه هولشتین کیل که درحال حاضر در دسته دوم بوندس لیگا توپ می زند دیده می شود؛ تیمی که فصل گذشته برای صعود به رقابتهای اصلی بوندس لیگا مبارزه می کرد.

نکته جالب توجه دیگر، حضور تیمهایی مثل شالکه و هامبورگ در جمع 5 تیم منفور است و در این جمع، تنها دینامو درسدن، از دسته دوم بوندس لیگا حضور دارد.

بعد از فرایبورگ، اگزبورگ دومین تیم محبوب لیست از جمع تیمهای بوندس لیگایی است و بوروسیا دورتموند در میانه های جدول قرار گرفته است. 


نتایج این نظرسنجی به ترتیب از محبوبترین تیم(دربین تیمهای دسته اول ودوم بوندس لیگا) تا منفورترین تیم بدین ترتیب است:

*فرایبورگ

*هولشتین کیل

*اس.وی ساندهاوزن

*یان رگنزبرگ

*سن پائولی

*آگزبورگ

*گروثر فورث

*بوروسیا مونشن گلادباخ

*یونیون برلین

*ماینتس

*اف.سی کلن

*ارزگه بریگ 

*هوفنهایم

*پادربورن

*بوروسیا دورتموند

*هیدنهایم

*وردربرمن

*نورنبرگ

*بوخوم

*اینتراخت فرانکفورت

*دارمشتات

*هانوفر

*اینگلشتات

*دویسبورگ

*آرمینیا بیله فلد

*ماگده بورگ

*فورچونا دوسلدورف

*وولفسبورگ

*اشتوتگارت

*بایرلورکوزن

*هرتابرلین

*شالکه

*دینامو درسدن

*لایپزیک

*بایرن مونیخ