شب مملو از احساس اسنایدر؛ خداحافظ وسلی با پیراهن هلند با 134 بازی ملی

شب مملو از احساس اسنایدر؛ خداحافظ وسلی با پیراهن هلند با 134 بازی ملی

سایت رسمی فوتبالی- تیم ملی هلند پنجشنبه شب در دیداری دوستانه میزبان تیم ملی پرو بود؛ البته پرویی ها نتوانستند مقابل میزبان شان عملکرد قابل قبولی داشته باشند و با دریافت دو گل ممفیس دپای مقابل نارنجی پوشان متحمل شکست شدند. هر چند که این آنها بودند که توانسته بودند توسط پدرو آکینو به گل اول بازی برسند. البته نکته جالب توجه و برجسته این بازی، خداحافظی وسلی اسنایدر از بازی های ملی بود.

احساساتی ترین لحظات بازی، ثانیه هایی بعد از به ثمر رسیدن گل اول تیم ملی هلند رقم خورد. زمانی که رونالد کومن سرمربی نارنجی ها، کینسی پرومس، بازیکن باشگاه سویا را فراخواند و قصد داشت تا او را به جای اسنایدر به میدان بفرستد.

تمام هواداران حاضر در ورزشگاه یوهان کرویف از جایشان بلند شده و ایستاده اسنایدر را مورد تشویق قرار دادند. او هم درحالی که دستانش را به نشانه تشکر از هواداران بالا برده بود، درمسیر خروج از زمین قرار گرفت و هم تیمی هایش به او نزدیک شدند و یکی یکی او را در آغوش کشیدند وبدین ترتیب با این بازیکن بزرگ وداع کردند.

اسنایدر سی و چهار ساله، بعد از برگزاری 134 بازی ملی، از تیم ملی کشورش خداحافظی کرد و حالا رکورددار بیشترین بازی ملی برای هلندی هاست و حتی ادوین فان درسار افسانه ای را با 130 بازی پشت سرگذاشته است.او اولین بازی اش برای تیم ملی بزرگسالان هلند را در سال 2003 مقابل پرتغال برگزار کرد و یکی از لیدرهای نارنجی پوشان در جام جهانی 2010 بود که با نایب قهرمانی هلند به پایان رسید. اسنایدر بعد از تجربه پوشیدن پیراهن تیمهای بزرگی مثل رئال مادرید و اینترمیلان و درخشش در این تیم ها و پس از ماجراجویی چند ساله اش در لیگ فوتبال ترکیه و در تیم گالاتاسرای، حالا در فاز پایانی فوتبال باشگاهی اش در باشگاه الغرافه قطر توپ می زند.

وسلی  اسنایدر همراه با دو پسرش در مراسم آغاز این بازی دوستانه