دشان: مقابل آلمان اشتباهاتی داشتیم

دشان: مقابل آلمان اشتباهاتی داشتیم

سایت رسمی فوتبالی- دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه، برخلاف یواخیم لو، از عملکرد شاگردانش در اولین بازی شان در لیگ ملتهای اروپا مقابل آلمان رضایت کاملی نداشت.

شاگردان دشان 49 ساله که اخیرا موفق شدند تا در جام جهانی روسیه به قهرمانی برسند، در اولین بازی شان در لیگ ملتهای اروپا مقابل آلمان به تساوی بدون گل رضایت دادند و به گفته دشان از روزهای اوجشان فاصله داشتند. البته باید این نکته را هم در نظر داشت که بعد از فتح معتبرترین جام فوتبالی در عرصه ملی کار برای دشان برای انگیزه دادن دوباره به شاگردانش به مراتب سخت تر شده است.

در پایان بازی پنجشنبه دشان در گفتگو با خبرنگار TF1 به آنالیزعملکرد شاگردانش در مصاف با آلمان پرداخت و گفت:« بازی کاملا بسته بود. در برخی مواقع ما تیم برتر بودیم و در چند مورد هم تیم حریف. در حفظ مالکیت توپ در تیممان چندین اشتباه تکنیکی داشتیم. همه بازیکنانمان از نظر فیزیکی در بهترین شرایط ممکن هستند. آنها تمام تلاششان را به کار گرفتند تا از کسب نتیجه مطلوب مطمئن شوند.»

البته دشان هم به خوبی درک می کند که آلمانی هم دراین بازی به دنبال بازگرداندن حیثیتشان که در رقابت های جام جهانی خدشه دار شده بود، بودند:«هدف ما برد دراین بازی بود ولی آلمانی ها هم اخیرا یک ضربه روحی بزرگ را پشت سرگذاشته اند. این نتیجه خوبی است. ما در طول سه روز آینده ریکاور خواهیم شد و دوباره تلاش هایمان را از سرمی گیریم.»

بازی بعدی تیم ملی آلمان، دیداری دوستانه مقابل تیم ملی پرو است و آنها در دور بعدی رقابت های لیگ ملتهای اروپا بازی نخواهند داشت ؛ این بازی دوستانه فرصتی استثنایی برای یواخیم لو است که تعدادی از بازیکنان با مهارت وجوانش را محک بزند. تیم ملی فرانسه هم در دیدار بعدی اش روز یکشنبه مقابل هلند به میدان خواهد رفت.