تالیافیکو میراث دار بازوبند کاپیتانی مسی در آرژانتین

تالیافیکو میراث دار بازوبند کاپیتانی مسی در آرژانتین

سایت رسمی فوتبالی- تیم ملی آرژانتین بعد از ناکامی در جام جهانی 2018 روسیه وارد فاز تازه ای می شود. فازی که فعلا لیونل مسی در آن حضور ندارد والبته این به معنای نبود همیشگی لئو در اردوی آلبی سلسته نیست. ولی هنوز هم مشخص نیست که مسی قطعا به آرژانتین بازخواهد گشت یا خیر. بعد از ناکامی آرژانتین در جام جهانی روسیه و سیل انتقاداتی که روانه لیونل مسی شد، این بازیکن بزرگ تصمیم گرفت تا موقتا و دست کم تا سال 2019 برای تیم ملی کشورش به میدان نرود و در طول این مدت تنها در اختیار تیم باشگاهی اش باشد و بیشتر در مورد آینده فوتبال ملی اش بیندیشد.

حالا، در این دوره جدید و در غیاب کاپیتان بارسا در اردوی آلبی سلسته، سرمربی تیم ملی آرژانتین به دنبال فردی بود تا میراث دار بازوبند کاپیتانی لئو باشد و رسانه های مختلف آرژانتینی از یک گزینه نام می برند: نیکلاس تالیافیکو، بازیکن آرژانتینی آژاکس آمستردام.

مدافع 26 ساله و آرژانتینی آژاکس، حالا بار سنگین مسئولیت کاپیتانی تیم ملی کشورش را به دوش خواهد کشید و بدین ترتیب بازوبندی که روزگاری بر بازوی بزرگانی مثل دانیل پاسارلا، دیگو مارادونا و خود مسی بسته می شد را بر بازو خواهد بست. 

لازم به ذکر است که این خبر هنوز به صورت رسمی از سوی مقامات اتحادیه فوتبال آرژآنتین تائید نشده ولی شواهد و قراین حکایت از آن دارد که در دو بازی دوستانه پیش روی آلبی سلسته، تالیافیکو کاپیتان این تیم خواهد بود. روزنامه اوله هم در گزارشی یادآوری کرده که لیونل اسکالونی، سرمربی موقت آرژانتین به بازیکنانش اعلام کرده که تالیافیکو در این دو بازی کاپیتان تیمشان خواهد بود.

تیم ملی آرژانتین بعد از رویارویی با گواتمالا در دیداری دوستانه در لس آنجلس ، در ایست روترفورد با کلمبیا روبرو خواهد شد.