قلعه نویی: با شکست مقابل کره دادگاهی شدم، اما شکست برابر عراق حماسه ملی شد

قلعه نویی: با شکست مقابل کره دادگاهی شدم، اما شکست برابر عراق حماسه ملی شد

سایت رسمی فوتبالی - امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان در گفت و گو با سایت ایمنا حرفهای جالبی زده که بخشهای مهم آن را برایتان نقل می کنیم:

 شرایط داوری : مسائلی وجود دارد که در اختیار ما نیست. اخبار خوبی نشنیده ایم و وقتی این اخبار و شایعات را در کنار حقایق و اتفاقات می گذاریم، می بینیم که به هم نزدیک است. ما ضرر زیادی از داوری دیدیم، برای مثال در ابتدای فصل یک داور دو بازی برای ما سوت زد. کافی است که یک مربی یا یک بازیکن، اشتباهی کوچک کند تا جریمه و با او شدیدا برخورد شود. اما در این مسائل که مربی و تماشاگران را تا مرز سکته می برد، آقایان تورک و حسن زاده که حرف از فوتبال پاک می زنند، ورود نمی کنند. البته این مسائل چند سالی است که همراه من است و در این شش سال فقط برای من رخ می دهد. من معادلاتی را می دانم که اگر لازم باشد، به مردم می گویم که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است و چه بازی هایی انجام می شود.

توطئه علیه امیر: مسائلی از قبل از جام جهانی وجود داشته است؛ سه نفر، سعی دارند به ما لطمه بزنند و من به زودی این مسائل را به مردم خواهم گفت. این اتفاقات دقیقا فصل گذشته برای ذوب آهن می افتاد و برای سپاهان نمی افتاد و حالا در مورد سپاهان، این مسائل رخ می دهد. در چند سال اخیر، یک بازی هم نیست که امیر قلعه نویی در آن مربی یک تیم باشد و داوری به سود تیم حریف سوت نزده باشد. برای مثال در بازی برگشت ذوب آهن و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، چرا هیچ برنامه ای کارشناسی داوری انجام نداد؟ چرا برنامه شب های فوتبالی، نود و ورزش و مردم بازی را از نظر داوری کارشناسی نکردند؟ این موارد تنها یک دلیل دارد و آن هم این است که یک طرف قضیه امیر قلعه نویی است، اگر به جواب این سوال برسید، به خیلی چیزها رسیده اید.

فهرست تیم ملی: به هرحال باید به نظر سرمربی احترام گذاشت اما در فوتبالی که پس از شکست مقابل کره جنوبی شما را دادگاهی کنند، اما شکست برابر عراق حماسه ملی است، دعوت نشدن بازیکنی از تیم دوم جدول به تیم ملی، مسئله عجیبی نیست.حداقل حق محمد کریمی بود که در لیست تیم ملی باشد اما حضور قلعه نویی در سپاهان این مسائل را هم دارد. در استقلال برعکس این بلا را سر من آوردند، تمرینات ما برای شش ماه، فقط با هفت نفر برگزار می شد و مابقی در اردوی تیم ملی بودند. حتی یک بار یعقوب کریمی با مصدومیت به تیم ملی دعوت شد که اعلام کردیم وی در تمرینات ما حاضر نیست و در کلینیک است.