مارادونا دریک قدمی نیمکت مربیگری دورادوس مکزیک

مارادونا دریک قدمی نیمکت مربیگری دورادوس مکزیک

سایت رسمی فوتبالی- دیگو آرماندو مارادونا در یک قدمی بازگشت به دنیای مربیگری است.  دن دیگو با سران باشگاه دورادوس د سینالوئای مکزیک به توافقات ابتدایی دست یافته و حالا به مکزیک سفر کرده تا پس از انجام توافقات نهایی، هدایت این تیم را در دست بگیرد.

اخیرا پاکو رامیرس از سمت مربیگری این تیم کنار رفت و حالا دیگو مارادونا که بی صبرانه درانتظار بازگشت به دنیای مربیگری است، در آستانه جایگزینی اوست. بدین ترتیب او پست خود به عنوان رئیس هئیت مدیره باشگاه دینامو برست بلاروس را ترک خواهد کرد تا دوباره هدایت یک تیم فوتبالی را در دست بگیرد. 

این درحالی است که درپی عملکرد ضعیف تیم ملی آرژانتین در رقابتهای جام جهانی روسیه، دن دیگو انتقادات تندی از سامپائولی سرمربی وقت تیم برزبان می آورد و امیدهای فراوانی داشت که با برکناری سامپائولی بتواند جانشین او بشود. اما در حال حاضر هدایت آلبی سلسته به لیونل اسکالونی سپرده شده و به نظر می رسد که مارادونا پس از ناامید شدن از نشستن روی نیمکت مربیگری تیم ملی کشورش،حالا در آستانه انتقال به باشگاه دورادوس مکزیک قرار دارد.

دن دیگو روز پنجشنبه به مکزیک سفر کرد وپس از نهایی کردن پروسه امضای قرارداد با باشگاه دورادوس، در روز یکشنبه به عنوان سرمربی جدید این تیم معارفه خواهد شد.

احتمالا این تنها فعالیت دن دیگو در مکزیک نخواهد بود و در صورتی که او بتواند با دورادوس به نتایج مطلوبی دست بیابد، شاید به باشگاه ژولوس د تیخوانا، باشگاهی که متعلق به مالک باشگاه دورادوس هست منتقل شود.

دورادوس د سینالوا، همان تیمی است که پپ گواردیولا کارنامه فوتبالی اش به عنوان فوتبالیست درآنجا به پایان برد. در آن زمان خوان مانوئل لیئو هدایت این تیم مکزیکی را در دست داشت.

درحال حاضر دورادوس اوضاع مطلوبی در جدول رقابتهای لیگ مکزیک ندارد ودر شش بازی ابتدایی اش در رقابتهای آپرتورای 2018، تنها 3 امتاز کسب کرده و در رده یکی مانده به آخر جدول قرار گرفته است.