بورروچاگا: بگذارید مسی از فوتبال باشگاهی اش و نزدیکانش لذت ببرد

بورروچاگا: بگذارید مسی از فوتبال باشگاهی اش و نزدیکانش لذت ببرد

سایت رسمی فوتبالی- خورخه بورروچاگا، بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین و مدیر فعلی آلبی سلسته درخواست ویژه ای از هواداران تیم ملی کشورش داشته. 

اخیرا لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین تصمیم گرفته که دست کم تا سال 2019 از فوتبال ملی دور باشد و کمی استراحت کند و حالا خورخه بورروچاگا، مدیر فعلی آلبی سلسته از هواداران تیم ملی این کشور خواسته تا به تصمیم مسی احترام بگذارند و صبوری کنند تا او بتواند به آرامش رسیده و درمورد جایگاهش در تیم ملی تصمیم گیری کند.

بدین ترتیب و با این تصمیم، مسی تیم ملی کشورش را در دو دیدار دوستانه مقابل گواتمالا و کلمبیا در آمریکا همراهی نخواهد کرد.

آقای بورروچاگا در مورد مسی گفته:« نباید دیگر لئو را مجبور کرد که تحت هر شرایطی به تیم ملی بیاید. وقتی مسی گفته بود که دیگر بازی نمی کند هم این را گفته بودم. من گفتم که لئو استراحت کند و درکنار عزیزانش باشد و بعد همه جوانب را بسنجد. الان هم شرایط مثل آن موقع است. این به نوعی پروسه ارزیابی برای او است و می دانیم که لئو می تواند در تیم ملی عملکرد خوبی داشته باشد ومی تواند این روند را ادامه دهد. باید او را در کمال آرامش گذاشت تا از حضورش در تیم باشگاهی اش و بودن در کنار عزیزانش و سایر مسائل لذت ببرد. وقتی حالش خوب بود، در آن زمان نمی توان فکر کرد که لئو در تیم ملی نباشد.»

در رقابت های جام جهانی روسیه تیم ملی آرژانتین به سختی توانست از مرحله گروهی به دور بعد راه بیابد و  ناکامی این تیم در راهیابی به مراحل پایانی، بار دیگر سیل انتقادات روانه لیونل مسی وعملکردش در ترکیب آلبی سلسته شد و فشار این انتقادات تا حدی بود که مسی مجددا به دوری از تیم ملی کشورش بیندیشد.