آرتورو ویدال: مشکلی در زانویم ندارم؛ دروغ است

آرتورو ویدال: مشکلی در زانویم ندارم؛ دروغ است

سایت رسمی فوتبالی- آرتورو ویدال ستاره شیلیایی باشگاه بارسلونا در مورد نگرانی اخیری که در مورد زانویش ایجاد شده بود توضیحاتی را ارائه کرده ویادآوری کرده که مصدومیتی در میان نیست. 

ویدال این روزها  در اردوی تیم ملی شیلی در ساپوروی ژاپن حضور داشت و قرار براین بود که دیداری دوستانه را مقابل تیم ملی ژاپن برگزار کنند. اما وقوع یک زلزله شدید در ژاپن باعث لغو این بازی دوستانه شد.

در این میان، آرتورو ویدال با شرکت در کنفرانسی خبری در مورد شرایط فیزیکی اش صحبت کرد و بدین ترتیب خبر مصدومیتش را تکذیب نمود:« حرفها و اخبار زیادی شنیده ام ولی همه اینها دروغ هستند. هیچ مشکلی ندارم. قبل از پرواز کمی تمرین کردم. به بدنسازی رفتم و با دوچرخه بدنسازی به تمرین پرداختم. در حقیقت همان تمرینات عادی را انجام دادم. پروازمان 24 ساعت به طول انجامید. به ژاپن رسیدیم و بعد از این پرواز طولانی، تمرین کردن کمی سخت بود ولی همه چیز خوب است.»

ویدال در مورد زلزله سهمگینی که در ژاپن رخ داد و باعث کشته و زخمی شدن ده ها نفر شد، گفت:« ما در جریان هیچ چیز نبودیم. فقط دیشب لرزش زلزله را حس کردیم. این اتفاق حالا گذشته. حالمان خوب است و فقط کمی بی حوصله هستیم ولی مشکلی نیست. لرزش شدیدی بود. همه ما خواب بودیم ..بالاخره این اتفاقات پیش می آیند. مهم این است که همه اعضای تیم در شرایط خوبی هستند. هیچ اتفاقی برایمان نیفتاد. حسی که در ما ایجاد شد بیشتر ترس بود تا هرچیز دیگری.»

بازی بعدی تیم ملی شیلی مقابل کره جنوبی است و طبق توافقات انجام شده با باشگاه بارسلونا، ویدال تنها 45 دقیقه در این بازی به میدان خواهد رفت. چرا که او به تازگی از بند مصدومیتی که در بایرن از ناحیه زانو گریبانگیرش شده بود رها شده است.