مارسلو: به یووه بروم؟ تا آخرش همینجا هستم

مارسلو: به یووه بروم؟ تا آخرش همینجا هستم

سایت رسمی فوتبالی-  مارسلو مدافع باتجربه برزیلی در گفتگوی ویژه ای با رئال مادرید تی وی شرکت کرده و درآن به مرور کارنامه فوتبالی اش و مسائل مختلفی پرداخته است. او در پاسخ به سوالی درمورد سطح توقعات در باشگاهی مثل رئال مادرید گفته:« قطعا توقعات روانی بالایی از ما وجود دارد ولی هربازی که می بریم و هرکار خوبی که انجام می دهیم به ما انگیزه های زیادی می دهد. در پایان هربازی، کار را خسته و کوفته به پایان می بریم ولی انگیزه برد وکسب امتیاز، هدف اصلی ماست.»

مارسلو درمورد13 فصل حضور در سطح اول فوتبال و فتح 19 جام درطول این مدت، ادامه داد:«هرزمان که فصل جدیدی آغاز می شود، همه چیز را پاک می کنم؛ گویا که تاحالا هیچ جامی نبرده ام؛ می خواهم به روند افتخارآفرینی ها ادامه بدهم. این عطش برای فتح جامهای بیشتر انگیزه اصلی من است. هرفصل می خواهم دراوج باشم و همیشه برای فتح جامها بجنگم.»

این مدافع برزیلی درمورد شرایطش دررئال هم گفت:« دررئال واقعا راضی هستم. همه می دانند که اینجا خانه من است؛ هنوز چند سالی از قراردادم باقی مانده و خوشحالم. رئال از نظر من بهترین باشگاه دنیاست وهمیشه می خواهم دربهترین باشگاه دنیا بازی کنم.از زمانی که به اینجا آمدم همیشه شایعاتی بوده وبرایم سخت است نشان دهم که می خواهم اینجا بمانم و می توانم در مادرید باشم. من مثل همیشه کارم را انجام می دهم و هرفصل باید خودم وتوانایی هایم را ثابت کنم. هرسال از تک تک لحظات حضورم در رئال لذت می برم وهمه کار می کنم تا هواداران را خوشحال کنم. سن و سالم؟ می خواهم سالهای سال در رئال بازی کنم. بیشتر از آنچه که در18 سالگی ازخودم مراقبت می کردم، مراقب خودم هستم.»

بخش دیگر صحبتهای مارسلو شایعه انتقالش به یوونتوس بود. او درواکنش به این اخبار گفت:«شبکه های اجتماعی برای آن است که بتوانی بخشی از زندگی ات را به هواداران نشان بدهی. ولی خیلی مسائل احمقانه ای هم وجود دارد که برخی ها منجر به صحبتهایی می شود که واقعی نیستند. من اخبار احمقانه زیادی دیدم ولی همانطور که گفتم انگیزه هایم مثل وینیسیوس است؛ انگار 18 سال دارم و تا آخرش اینجا می مانم.»