آلبیول: رونالدو نمی تواند درفوتبال ایتالیا 40 گل بزند

آلبیول: رونالدو نمی تواند درفوتبال ایتالیا 40 گل بزند

سایت رسمی فوتبالی- رائول آلبیول مدافع اسپانیایی باشگاه ناپولی بعید می داند که کریس رونالدو بتواند در فوتبال ایتالیا به اندازه لالیگا گلزنی کند.

او در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که فوتبال سری آ با فوتبال لالیگا تفاوت های زیادی دارد و از همین رو اعتقاد دارد که کریس قادر نخواهد بود تا در یک فصل از رقابت های سری آ، مثل عملکردش در فصول قبل در لیگ فوتبال اسپانیا، فصل را با به ثمر رساندن 40 گل به پایان ببرد.

در طول سال های حضور کریس در رئال، او معمولا در هر فصل موفق می شد که دست کم 40 گل به ثمر برساند و با به ثمر رساندن گل های فراوان، آمار خیره کننده ای را با پیراهن رئال مادرید به نام خود رقم زده و نامش را در لیست بزرگان تاریخ باشگاه کهکشانی ثبت کرد. 

حالا آلبیول که مدتی در رئال مادرید در کنار کریستیانو رونالدو توپ زده و تجربه بازی کردن در کنار کریس را دارد، در گفتگو با رادیو مارکا در مورد آمار گلزنی کریس رونالدو در لیگ ایتالیا دست به پیش بینی زده و گفته:« به ثمر رساندن 40 گل دراینجا (سری آ) کار سختی خواهد بود. فوتبال ایتالیا، در مقایسه با فوتبال اسپانیا کاملا متفاوت است. البته انتقال کریس به سری آ، یک اتفاق بزرگ بوده و حالا تمایل برای تماشای بازی های لیگ ایتالیا   به مراتب بیشتر شده است.»

کریس رونالدو بعد از انتقالش به رختکن بینکونری در بازار نقل و انتقالات تابستانی و با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو، تا به اینجا در سه بازی سری آ برای یوونتوس به میدان رفته ولی هنوز نتوانسته تا برای تیمش جدیدش به گل برسد و بی صبرانه منتظر است تا بتواند خیلی زود پس از تطبیق با شرایط بازی در تورین، روزهای خوشش در یووه را آغاز کند.