موراتا: جدایی کریس از رئال، به خاطر اختلاف دررختکن نبود

موراتا: جدایی کریس از رئال، به خاطر اختلاف دررختکن نبود

سایت رسمی فوتبالی- آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی دنیای فوتبال معتقد است که دلیل جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید و پیوستنش به یوونتوس به خاطر اختلاف او با اعضای رختکن در باشگاه مادریدی نبوده است.

رونالدو دربازار نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی 100 میلیون یورویی به یوونتوس منتقل شد وبعد از این انتقال، در صحبتهایی، یوونتوس را باشگاهی متفاوت نامید که در آن ارتباط دوستانه ای، حتی با هواداران در جریان است و باشگاه را یک خانواده بزرگ نامید.

بعد از انجام این انتقال صحبتهای زیادی به گوش می رسید که کریس به خاطر نارضایتی هایی که در مادرید داشته، از این تیم جدا شده. چرا که ارتباط او با فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید وبرخی دیگر از اعضای باشگاه، با فراز ونشیبهایی روبرو شده بود. اما آلوارو موراتا، هم تیمی سابق رونالدو براین باور است که کریس هیچ مشکلی با هیچ یک از بازیکنان رئال نداشته.

موراتا در گفتگو با کادنا سرگفت:« شیوه های متفاوتی درمورد رئال مادرید صحبت می شود. ولی بعید می دانم که دلیل جدایی کریس از رئال، مشکل او با اعضای رختکن تیم بوده باشد. دلیل رونالدو برای ترک رئال، ارتباط بد با هم تیمی هایش، یا جو نامناسب تیم نبوده. چرا که همه کسانی که کریس را در رئال می دیدند، می دانستند که اوضاع مثل همیشه بود. ولی کریس هم دلایل خودش را داشته که من وارد این بحث نمی شوم. شاید روزی خود او داستان را بگوید.»

از زمان پیوستن کریس رونالدو به یووه، او هنوز نتوانسته در ترکیب بینکونری درخشان ظاهر شود وامیدوار است تا به زودی بتواند دراین تیم ایتالیایی عملکرد خیره کننده اش را آغاز کند.

موراتا هم بعد از کنارگذاشته شدن از اردوی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی، حالا مجددا برای بازی با انگلیس وکرواسی به اردوی ماتادورها دعوت شده است.