په په، گران ترین بازیکن بشیکتاش

په په، گران ترین بازیکن بشیکتاش

به گزارش "ورزش سه"، بشیکتاش یکی از متمول ترین تیم های فوتبال ترکیه به حساب می آید. آن ها از پایگاه مردمی گسترده ای در این کشور بهره مند هستند و به همین دلیل، می توانند با جذب اسپانسر و سرمایه گذاران بزرگ، بازیکنان نامدار را به وودافون آرنا بیاورند. حضور نگردو، کوارشما، آدریانو و... موهبتی است که در این سال ها نصیب هواداران این تیم شده اما باید باور داشت که بزرگترین خرید چند وقت اخیر بشیکتاشی ها از قلب دفاع رئال مادرید بود.

ترک ها په په را خریدند و این انتقال واکنش های منفی بسیاری را به دنبال داشت اما با این حال ارزش چنین خریدی، در طول فصل و بازی برابر قدرت های فوتبال ترکیه مشخص شد و مدافع پرتغالی با نمایش های مستحکم پاسخ منتقدانش را داد.

البته نباید فراموش کرد که او دستمزدی نجومی در سطح فوتبال ترکیه می گرفت و با چنین حقوقی باید هم عملکردی این چنینی از خود ارائه می کرد. په په 4 میلیون و 750 هزار یورو در طول سال درآمد دارد و گران ترین بازیکن تیم بشیکتاش است. او این عنوان را در حالی به دست آورد که ستاره تیم ملی کرواسی یعنی ویدا، وینگر تکنیکی پرتغال یعنی کوارشما، مهاجم سابق والنسیا یعنی نگردو، هافبک سابق اینتر یعنی گری مدل، گلر فیکس لیورپول در فینال لیگ قهرمانان یعنی کاریوس و... در تیم بشیکتاش حضور دارند!

همچنین نباید فراموش کرد که په په یک مدافع است و عنوان گران ترین بازیکن برای یک بازیکن با ویژگی های تدافعی بسیار ارزشمندتر است.

نکته جالب این که جدیدترین خرید بشیکتاش یعنی کاریوس حتی در بین 15 بازیکن گران قیمت بشیکتاش هم نیست. 1 میلیون و 400 هزار یورو دریافت می کند که البته نسبت به دیگر پیشنهاداتش بیشتر است.