تایید ادعای تراکتوری‌ها در سایت المپیاکوس/ صدور رضایت نامه حاج‌صفی بدون دریافت پول!

تایید ادعای تراکتوری‌ها در سایت المپیاکوس/ صدور رضایت نامه حاج‌صفی بدون دریافت پول!

وبسایت رسمی فوتبالی- خبر درج شده روی سایت باشگاه المپیاکوس به نوعی پایانی بر دعوای سپاهان و تراکتورسازی است.            

                        

به گزارش فوتبالی به نقل از ایلنا، بعد از در اختیارگرفتن تراکتور سازی توسط زنوزی مالک متمول باشگاه گسترش فولاد ، این تیم توانست با استخدام جان توشاک مربی نام‌آشنای ولزی و با جذب ستاره های بومی لیگ و بازیکنان خارجی با کیفیت و با رزومه ی خوب نام خود را به عنوان شانس های مسلم قهرمانی مطرح کند .

این پایان کار نبود و در همین حین زنوزی با ترکاندن بمب نقل و انتقالاتی خود دو کاپیتان تیم ملی یعنی اشکان دژاگه و مسعود شجاعی را پس از سالها بازی در لیگهای اروپایی به عضویت تراکتورسازی درآورد که این اتفاق باعث محبوبیت بیش از پیش او در میان فوتبالدوستان تبریزی شد.

بعد از گذشت چند هفته از لیگ و با توصیه جان توشاک که جذب یک مدافع-هافبک خوب برای سمت چپ تیم خود ضروری می‌دید ، زنونزی با بررسی گزینه های متعدد در این پست روی نام احسان حاج صفی دست گذاشت و تلاشها برای جذب او آغاز شد.البته آنها رقیب سرسختی به نام سپاهان را هم در پروسه جذب حاج صفی روبروی خود می‌دیدند که با توجه به سابقه ی کاپیتانی حاج صفی در سپاهان ، رقابت را برای جذب کاپیتان سوم تیم ملی به اوج خود رساند.

اما مالک متومل تبریزی گوی سبقت را از همتایان اصفهانی ربود و با انجام مذاکرات مستقیم با باشگاه المپیاکوس و همچنین خود احسان حاج‌صفی توانست این بازیکن را به عضویت تیم خود دربیاورد.

بعد از پیوست حاج صفی مدیران سپاهان اعلام کردند باشگاه یونانی پیشنهاد 55 هزار یورویی را شرط صدور رضایت نامه ی حاج صفی اعلام کردند که پرداخت این مبلغ از عهده ی سپاهان خارج بود . همین امر موجب شد فشارها روی زنوزی بیشتر شود که او چگونه در این شرایط نابسامان اقتصادی توانسته چنین مبلغ گزافی را به باشگاه یونانی پرداخت کند .

به همین دلیل باشگاه تراکتورسازی پس از افزایش فشارها بیانیه ای صادر و در آن اعلام کرد برای جذب حاج صفی یک یورو هم به باشگاه یونانی پرداخت نکرده و حاج صفی را رایگان در اختیار گرفتند که این گذاره با واکنش باشگاه سپاهان و اهالی فوتبال همراه بود که چگونه می شود یک باشگاه اروپایی بازیکن خود را بدون دریافت وجه به فروش برساند.

با گزارشاتی که در رسانه های یونانی منتشر شده مشخص شده ادعای تبریزی ها بیراه نبود و حاج صفی به صورت رایگان از المپیاکوس به تراکتورسازی پیوسته است. اتفاقی که حتی باعث تعجب مطبوعات یونان و هواداران المپیاکوس شده و آنها با اعتراض به سیاستهای مدیران المپیاکوس در فصل نقل و انتقالات معتقدند نباید به این شکل سرمایه های باشگاه را رایگان در اختیار دیگر تیمها  گذاشت.